آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 31 خرداد ماه 1395 = 20-06 2016

اژدهای خطرناکی که تهران را تهدید می‌ کند

زلزله بیاید همه در تهران کباب می‌ شوند

خطوط لوله گاز تهران اژدهای خطرناکی که جان و مال مردم را تهدید می‌کند

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: شبکه خطوط لوله گازی که در عمق چند متری از سطح شهر تهران قرار دارد همچون اژدهای خفته‌ای در زیر زمین است که هر لحظه می‌تواند جان و مال شهروندان تهرانی را تهدید کند.

قالیباف، شهردار تهران نیز گفته است این احتمال وجود دارد که در ۴۰۰ نقطه دیگر تهران حوادثی مشابه آن‌چه روز جمعه در غرب تهران اتفاق افتاد، روی دهد. وی این را ناشی از استاندارد نبودن زیرساخت‌های شهر تهران دانست.


شایعه امنیتی بودن انفجار شهران

از سوی دیگر سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: متأسفانه برخی شبکه‌های معاند در تلاشند حادثه روز جمعه منطقه شهران را یک موضوع امنیتی جلوه دهند.

به گزارش فارس، وی گفت: براساس کارشناسی‌های دقیقی که در ۲ روز گذشته در این منطقه از سوی کارشناسان رسمی دادگستری تهران صورت گرفته اینگونه ادعاها کذب است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران تصریح کرد: حادثه روز جمعه به طور قطع ناشی از رانش زمین و سپس انفجار لوله گاز بوده اما اینکه این رانش به دلیل شسته شدن زمین، نشت آب و یا فعالیت کارگاه ساخت مترو بوده امری است که از سوی کارشناسان در حال بررسی است.


زلزله بیاید همه در تهران کباب می‌ شوند

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفته: اتفاقی مانند حادثه انفجار لوله گاز در غرب تهران این هشدار را برای دولت، مجلس و مدیریت شهری دارد که تحقق مدیریت یکپارچه شهری یکی از ضروریات در کشور است.

به گزارش ایسنا، محمد سالاری در واکنش به حادثه محله شهران گفت: مجموع این اتفاقات نشاندهنده آنست که تهران آبستن اتفاقات وحشتناکی در زمان بروز حوادث غیرمترقبه خواهد بود و تمامی تاسیسات شهری و شبکه‌ها و قنات‌هایی که در زیر زمین رها شده‌اند، در زمان حادثه‌ای همچون زلزله عاملی برای افزایش خسارات و کشتار خواهند بود، در صورتی که در کشور های در حال توسعه که شهرهایشان دارای مدیریت یکپارچه هستند در زمان وقوع حوادث، تاسیسات شهری آنها برای کاهش خسارات و تلفات به کمک آنها می آید.

در همین رابطه باشگاه خبرنگاران وابسته به صداوسیمای جمهوری اسلامی در گزارشی نوشت: بعد وقوع انفجار بامداد روز جمعه در منطقه شهران در غرب تهران، ابوالفضل قناعتی عضو هیأت‌رئیسه شورای شهر تهران گفت: با وجود این‌که تهران یک شهر زلزله خیز است و باید تمام دستگاهها برای مواقع بحرانی آماده باشند، اما متأسفانه در این حادثه شرکت گاز با تأخیر 40دقیقه‌ای گاز منطقه را قطع کرد تا آتش مهار شود.

این منبع در گزارش خود با عنوان "تأخیر 40 دقیقه ای شرکت گاز در مهار آتش"، افزود: کافیست بعد از وقوع زمین‌لرزه‌ای در تهران و شعله‌ور شدن آن از لوله‌های گاز، تنها 5دقیقه و نه 40دقیقه، شرکت گاز در قطع کردن گاز پایتخت تعلل کند تا این شهر به جهنمی سوزان تبدیل شود. مردم زیر آوار مانده که اندک امیدی برای زنده ماندن دارند، در همان چند دقیقه در آتش کباب می‌شوند و باید فاتحه پایتخت را خواند.



homa June 18, 2016 01:01 PM

شنیده شده در تبریز زلزله امده و الان طوفان وباد هست خدا کند تلفاتی نداشته باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


فریبرز June 18, 2016 01:16 PM

چطور ممکن است تهران هنوز آبستن اتفاقات وحشتناک باشد در حالی که اهالی آن تا حالا صد بار زیر بار قرض و قوله، هوای آلوده و کمبود دارو و بهداشت زائیده اند؟! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیر ارشادی June 18, 2016 05:29 PM

خان سالار ساعت خوابت خوش باد
ایران حامله شد بهمن آن سال سیاه
توله ای آمد از آن بطن برون هفتاد رنگ
لاکن از پس او صف شدند توله سگان رنگا رنگ
تخم سگ انداخت پس همه ملا و زنا زاده و دزد
حاصلش دیدیم همگان در پس این ایام
حال گویی که تهران شده باز آبستن
این بار چه خواهد زایید جانوری از ملکوت الله ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa June 19, 2016 01:39 PM

درود برشما اقای امیرارشادی با شعر زیبا

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیر ارشادی June 19, 2016 11:59 PM

کد بانوی والامقام خردمند هما خانم با سپاس بیکران
مستمعی همانا سرکار مرا بر سر ذوق میاورد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: