آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 7 تیر ماه 1395 = 27-06 2016

تیمی كه فقط نام انگلیس را یدك می‌ كشید

تیم ملی انگلیس با شکست برابر ایسلند، وداع زودهنگامی از رقابت های فوتبال جام ملت های اروپا (یورو 2016 ) داشت.

به گزارش بهارنیوز، آخرین دیدار مرحله یک هشتم پایانی یورو 2016 بامداد روز سه شنبه در ورزشگاه نیس فرانسه برگزار شد و تیم ملی انگلیس با نتیجه دو بر یک مقابل تیم گمنام ایسلند تن به شکست داد و از دور رقابت ها حذف شد. وین رونی در دقیقه 4 از روی نقطه پنالتی برای تیم انگلیس و راگنار سبگردسون در دقیقه 6 و کولبین سیگنورسن در دقیقه 19 برای تیم ایسلند گلزنی کردند. سفید پوشان انگلیس با تفکرات تهاجمی وارد زمین شدند تا با غلبه بر حریف گمنام خود جواز حضور در مرحله یک چهارم پایانی یورو 2016 را به دست آورند.

شاگردان روی هاجسون در دقیقه 4 بر روی خطا سنگربان ایسلند، صاحب یک ضربه پنالتی شدند و وین رونی دروازه هالدورسون را باز کرد اما شادی انگلیسی ها بیشتر از دو دقیقه توام نیاورد و ایسلندی ها بازی را به تساوی کشاندند. انگلیسی ها بعد از گل تساوی ایسلند، حملات بی محابایی را بر روی دروازه حریف طراحی کردند اما ایسلندی ها در یک ضد حمله سرعتی به دومین گل خود دست یافتند تا با پیروزی به رختکن بروند.

شاگردان هاجسون در نیمه دوم با آرایشی کاملا تهاجمی وارد زمین شدند به طوریکه حملات پر دامنه ای را بر روی دروازه ایسلند طراحی کردند اما درخشش دروازه بان و مدافعان حریف مانع از گلزنی انگلیسی ها شد تا این تیم وداع زودهنگامی از یورو 2016 داشته باشد. در باره تیم ضعیف و بی برنامه انگلیس فقط می توان یك جمله گفت: این تیم در هر 4 دیداری كه در این رقابتها انجام داد فقط نام انگلیس را یدك می‌كشید، بسیار ضعیف و در حد یك تیم بی برنامه و پر اشتباه با بازیكنانی ناهماهنگ.

گفتنی اینكه تیم ملی ایسلند در مرحله یک چهارم پایانی یورو 2016 روز 13 تیرماه جاری به مصاف تیم ملی فراسنه (میزبان) می رود.

برنامه مرحله یک چهارم پایانی یورو 2016 به شرح زیر است:

لهستان...پرتغال: پنج شنبه 10 تیر
ولز...بلژیک: جمعه 11 تیر
آلمان...ایتالیا: شنبه 12 تیر
فرانسه...ایسلند: یکشتبه 13 تیر



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: