آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 14 تیر ماه 1395 = 04-07 2016

فیش های حقوقی و ...سگ رسانه ای "آقا"

کیهان خامنه ای در ستون گفت و شنود خود نوشت؛

گفت: رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اعلام کرده است که تعداد ۹۵۰ نفر از مدیران دولتی، حقوق‌های نجومی می‌گیرند.

گفتم: ولی فقط چند نفر از آنها استعفاء داده‌اند و معاون وزیر اقتصاد اعلام کرده است که دیگر هیچ تغییر و برکناری نخواهیم داشت.

گفت: پس تکلیف چند صد مدیر نجومی دیگر چه می‌شود؟! این چند نفر هم که فقط استعفاء داده‌اند و حال آن که باید پول‌ها را برگردانند و محاکمه و مجازات هم بشوند!

گفتم: چی بگم؟...

گفت: هم خورده‌اند، هم برده‌اند و هم دو قورت و نیمشان باقیست و طلبکار هم هستند و...!!

گفتم: معلم ریاضی از دانش‌آموز پرسید؛ اگر ۱۵ تا سیب داشته باشی و رفیقت ۱۴ تا از سیب‌ها را بخوره! چند تا باقی میمونه؟ و دانش‌آموز گفت؛ آقا بهش بگین اون یه دونه رو هم کوفت کنه ... سیب ندیده!



GHASEM July 4, 2016 09:43 AM

این دزدان ولایت مدار وقیح ابزار کاریشان با بقیه دزدان فرق میکند ابزار این دزدان یک پیراهن یقه گرد و یک ریش کثیف یک دایره سیاه روی پیشانی به خاطر نماز که هیچ وقت نخوانده هرکس که نیاز کاری با این افراد داره یا تو جلسه هستن یا نماز تشریف بردن و و و آخر ماه هم حقوق آنچنانی دارن به کسی هم جواب گو نیستن این کار از شروع حکومت کثیف ولایت وقیه آغاز شد و ادامه خواهد داشت اصلاح طلب و اصول گرا و غیره هم نداره همه دزدان جالبه که طلب کار هم هستن انگار که ارث پدرشان را از این ملت طلب دارن البته اگه پدر واقیشان معلوم باشه کیه علت کاهش روز به روز ارزش ریال هم از همین فیش ها و دوزدیهاست حالا علی گدا سر دسته دزدها بیاد و بگه کشش ندید ! ! ! ! ! ! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


masood July 4, 2016 10:54 AM

این حقوق های نجومی مسوولان بخاطر زحمت فراوانی است که اینها بابت اختلاس باید شبانه روز بکشند { خسته نباشید دست علی همراهتان}

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: