آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 15 تیر ماه 1395 = 05-07 2016

ترفند شیطانی و اهریمنانه خامنه ای و سلیمانی

علی اکبر امید مهر
دیپلمات پناهنده به غرب

ادعای دستگیری‌ و اعترافات داعشی‌ها در تهران که دوشنبه شب از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش شد...جزئیات جدید از کشف عملیات داعش در ۵۰ نقطه تهران و....

بمباران خبری مردم در ایران بمنظور انحراف افکار عمومی و دادن آدرس غلط: داعش همه جا رخنه کرده و حمام خون راه انداخته، این ما هستیم که با هشیاری آنها را در بند و گرفتار کردیم و نگذاشتیم بشما آسیب برسانند....مردم منطقه؛ ما هم همچون شما قربانی داعش هستیم....و ای مردم آمریکا و اروپا و ترکیه؛ بدانید و آگاه باشید که ما با قدرت جلوی تهاجمات داعش در ایران را گرفتیم، این رهبران بی عرضه شما هستند که در مقابل داعش لنگ انداخته اند...ما را بعنوان تنها قدرت منطقه ای که می تواند شما و همه بشریت را از دست داعش نجات دهد، با مشروعیت تمام برسمیت بشناسید و از ما بعنوان ناجی خود در مقابل داعش حمایت و پشتیبانی کنید.

هدف رژیم از این خیمه شب بازی در داخل: ای مردم ایران دنبال انقلاب و تغییر رژیم نباشید....فقط ما می توانیم شما را از بلایایی چون داعش که هر روز در سوریه، ترکیه،عراق، اروپا و آمریکا از کشته پشته میسازند، نجات دهیم...نیروهای امنیتی نظامی سپاهی بسیجی، ناجی شما در این جنگ با داعش هستند.

چه باید کرد: در دام این ترفند شیطانی و اهریمنانه رژیم سرتا پا فاسد و دروغگو نیفتیم. این قبیل سناریوها در این مقطع بخاطر این تهیه و پخش می شود که مسیر افکار عمومی را از هدف اصلی و آنچه که در عمل در ایران اتفاق افتاده منحرف نمایند. آنچه اتفاق افتاده این است: فساد و دزدی و غارت منابع ملی و اموال عمومی توسط نهادهای فاسد دزد رهبری، ایران ما را بخاک سیاه نشانده است.

90 درصد مردم دچار روز مرده گی و بدست آوردن لقمه ای نان برای زنده ماندن هستند. این در حالی است که بیش از 90 درصد ثروت ملی را بیت رهبری غارت نموده و فسادی که توسط قوه قضائیه در ایران حاکم است، در هیچ کجا سابقه نداشته است.

کارگران حقوق شان پرداخت نمیشود، میلیون ها جوان تحصیل کرده ایرانی شب و روز دنبال کار میگردند اما کار پیدا نمیشود. اعتیاد و فحشا و دزدی و فساد بیداد می کند. شرافتمندان آه ندارند که با ناله سودا کنند.

دزدان وابسته به بیت رهبری که میلیاردها دلار از جیب مردم دزدیده اند، آزادند اما دست فقرایی که برای سیر کردن شکم فرزندان خود نانی از جايی بر می دارند، بریده میشود. داستان بینوایان ویکتور هوگو نویسنده فرانسوی هزاران بار و هر روز در گوشه و کنار ایران در حال تکرار شدن است.

رژیم با این قبیل سناریوها مردم را میترساند که دست به شورش و اعتراض نزنند. این اقدامات برای پاک کردن صورت مسئله و به عقب انداختن انقلاب است. اما خشم و نارضایتی مردم از اوضاع فاجعه بار کشور به حدی رسیده که با این ترفندها نمی توانند جلوی رستاخیز مردم ایران را بگیرند. این جبر تاریخ در مقابل ظلم است و ظالم.


دم خروس اعتراف داعشی ها بیرون زد

خبرگزاری هرانا – در هفته گذشته گروه فیلمبرداری شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی به سالن زندانیان سنی مذهب محکوم به اعدام در زندان رجایی‌شهر کرج رفته و بعد از فیلمبرداری از سالنی که قبلا تمیز و صحنه‌آرائی شده بود، از تعدادی از زندانیان این سالن که عمدتا از هشت سال قبل در بازداشت بسر میبرند درخواست مصاحبه کردند.

این اقدام با همزمان شدن پخش مستندی از شبکه خبر در مورد دستگیری متهمان تلاش برای بمب گذاری در تهران، بیم زمینه سازی اجرای احکام این زندانیان را افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، مورخ چهارشنبه نهم تیرماه گروه فیلمبرداری شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی به سالن ۱۰ (محل نگهداری زندانیان سنی مذهب محکوم به اعدام) در بند ۴ زندان رجایی‌شهر کرج رفت.

یک منبع مطلع در این باره به گزارشگر هرانا گفت: “در ابتدا کل سالن را تمیزکاری و صحنه آرایی کردند و بعد از عکاسی و فیلمبرداری کردن، مشخصا از چهار زندانی این سالن به نامهای کاوه شریفی، کاوه ویسی، بهروز شاه نظری و طالب ملکی درخواست مصاحبه کردند و گفتند هر چه دوست دارید بگویید!”

این اقدام غیرمعمول پیش از پخش مستند روزهای اخیر به نام “در عمق ناکامی” از شبکه خبر با موضوع دستگیری عوامل و خنثی شدن عملیات تروریستی محتمل در تهران، بیم زمینه سازی اجرای احکام این زندانیان را افزایش داده است هر چند تقریبا اکثر این زندانیان بطور متوسط بیش از هشت سال است که در بازداشت به سر می برند.



لامذهب تبریزی July 5, 2016 02:15 AM

حضرت ژنرال یه گل از قران الهام گرفته است یا ایهالمدثر قم فاندر
ترجمه : ای در بستر خواب آرمیده، برخیز و بترسان (سورۀ مدثر آیۀ ۱)

گزارش یا اعتراض به این نظر


عباس July 5, 2016 04:30 AM

درست بعد از شلاق خوردن کارگران ماجرای حقوقهای میلیاردی مدیران بسیجی کشور فاش شد و مردم درست شاهد این واقعیت غم انگیز بودند که حکومت مافیایی خامنه ای و شرکا از سران این مافیا گرفته تا سربازان پیاده نظام که بسیجی و سپاهی هستند همگی بدنبال چاپیدن مردم ایران و دزدی از خزانه کشور هستند و رژیم سرتا پا دروغی بیش نیست و از سال ۵۷ تا امروز کشور را غارت کرده اند و دیگر خزانه خالی خالی است ولی رهبرشان دستبردار نیست ولی مشکل اصلی این رژیم کنونی و عمرش نیست و مشکل این است که این سربازان جهنمی جمهوری اسلامی چه نقشه ای برای آینده ایران بعد از سقوط جمهوری اسلامی دارند که فقط در زمان احمدی نژاد ۷۰۰ میلیارد دلار پول از کشور دزدیده شده و فقط باید تصور کرد که با این ۷۰۰ میلیارد دلار چه بلایی میشود به جان مردم ستم دیده ایران آورد، بمبگذاریها و آدم ربایی ووو

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش July 5, 2016 09:38 AM

درود به شرف آقای دکتر امید مهر بنظرم مطالبی که گفته اند صد در صد درست و عین واقعیت است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira July 5, 2016 10:13 AM

این یک حرکت برا ی خر کردن غرب بود
حال نوبت مردم ایران است
اسلام سیاسی در ایران و منطقه مرد
حال بایستی این مرده را خاک کنیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


داریوش July 5, 2016 10:34 AM

ملت نه ولی مردم ویران(ایران اسلامی) نشان داند بعد از ۳۷ سال که از شورش ننگین ۵۷ میگذرد هنوز هویت به تاراج رفته ی خود را پیدا نکرده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


خرباز گمنام امام زمون July 5, 2016 11:47 AM

مسلما این افراد، نیروهای خود خلافت اسلامی ایران است و جا زدن این افراد به عنوان نیروهای داعش و نسبت دادن این موضوع که آنها قصد عملیات تروریستی در ایران داشتند، نمایش خلافت اسلامی ایران است تا نشان دهد در حالیکه داعش در اکثر کشورها عملیات تروریستی موفق انجام داده است، سرویس امنیتی در ایران به قدری قدرتمند است که بلافاصله هر اقدام مشکوکی را شناسایی میکند و تا کنون مانع انجام هر عملیات انتحاری توسط داعش در خاک ایران گشته است! در حالیکه داعش محصول جمهوری اسلامی است و نمیخواهد به اربابش از پشت خنجر بزند یکی از مدارک ثابت کننده اینکه این افراد وابسته به جمهوری اسلامی هستند این است که نوع عملیات آنها تفاوتی ماهیتی نسبت به عملیات داعش دارد جهادگران داعش هنگامی که نمیتوانند ماموریت خود را به خوبی و به طور کامل
ادامه در کامنت پایین:

گزارش یا اعتراض به این نظر


خرباز گمنام امام زمون July 5, 2016 11:48 AM

ادامه کامنت بالا:
و خود را در خطر میبینند، بلافاصله خود را منفجر میکنند تا دست دشمنان خود نیفتند حال چگونه جمهوری اسلامی توانسته است در خونسردی کامل به خودروهای آنها ایست بدهد، نگهشان دارد و سالم و کت بسته دستگیرشان کند؟ وزارت اطلاعات گفته این افراد پول گرفته بودند عملیات تروریستی انجام دهند، در حالیکه انتحارگران داعش خودشان را میکشند که به "بهشت" بروند نه برای اینکه صاحب ثروت شوند و اگر داعشی ها به خاطر پول، خودشان را منفجر میکنند، آخر بعد از مردنشان پول به چه دردشان میخورد؟ پرواضح است که خلافت اسلامی ایران در محاسباتش خطا کرده و در حال حاضر خودش هم به این نتیجه رسیده است که معرفی این افراد به عنوان نیروهای داعش، دروغیست که حتی خودش نیز نمیتواند باور کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ramin July 5, 2016 01:19 PM

هدف وسیله را توجیه میکند این سیاستی است که اخوندهای دلقک و پلید بعد از ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ در ایران به اجرا و الحق هم در عاقبت موفق شدند. داعش چیزی نیست جز یک نیروی ساخته شده از افسران روسی و وابستگان در به در شده صدام حسین که در برهه زمان جهت نجات بشار اسد بوجود امد و الحق هم موفق به ایجاد نفاق و سیعه در صف مخالفین خواهان براندازی اسد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش -ص July 5, 2016 03:18 PM

نمایشهائی از این دست خیلی وقت است که نخ نماشده آنچه که از رندان به بیرون درز کرده این بوده که مسئولان زندان به زندانیان سنی قول مساعدت داده بودند تا برابر نظر آنها بر صفحه تلویزیون ظاهر شوند ونظراتی را که سربازان وتئوریسین های گمنام امام زمان به آنها دیکته میکنند برزبان بیاورند آنهم از جمله زندانیانی که حدود ۱۰ سال وهشت سال در زندان وزیر حکم اعدام قرار دارند آن بخت برگشته ها هم لابد این دروغ بزرگ را پذیرفته وسخنانی باب میل سربازان گمنام زده اند غافل از اینکه رهبر جبار انقلاب وسرداران خوخوارش در شرایطی قرار دارند که شاهد فرارسیدن مرگ محتوم رژیمی هستند که شمشیرش در همه جای دنیا بوسیله عناصر پلید بدنها را رخمی کرده وکسی چشم دیدن شان را ندارد سردار عارف آقای بهنود هم داره آب در هاون میکوبه

گزارش یا اعتراض به این نظر


کامی July 6, 2016 03:39 AM

این سربازان گمنام امام زمان که این قدر زرنگ و هوشیار هستند، چگونه نتوانستند اسیدپاشان را شناسایی و دستگیر کنند؟!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: