آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 16 تیر ماه 1395 = 06-07 2016

فیش حقوقی؛ وقاحت مافوق تصور دزد بزرگ

خامنه ای امروز در نماز عید فطر گفت: حقوق‌ها و برداشت‌های ظالمانه از بیت‌المال، نامشروع، گناه و خیانت است و افرادی‌ که بی‌قانونی کردند باید مجازات شوند. (فیلم زیر از دقیقه 4 به بعد)

خامنه ای گفته: این مسئله خیانت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است. این‌جور نباشد که ما سروصدا بکنیم و بعد تمام بکنیم. باید دنبال بشود. دشمنان نظام می‌خواهند از این قضیه یک مستمسکی علیه نظام اسلامی درست بکنند.

خامنه ای گفت: دریافت‌های نامشروع باید برگردانده شود و کسانی اگر بی‌قانونی کرده‌اند باید مجازات شوند. این‌ها کسانی نیستند که لیاقت این را داشته باشند که در این مسئولیت‌ها قرار گیرند.

وی افزود: باید با این پدیده به جدیت مقابله شود. مسئله عزل کردن و برگرداندن آن‌چه را که از بیت‌المال به صورت نامشروع خارج شده است در دستور قرار دهند.




www.youtube.com/watch?v=mS2SUSzKBQc

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Mahtab July 6, 2016 09:55 AM

گردر شهر مست گیرند باید هر آنکه هست گیرند، مردک خودت دزد بزرگ این حکومت کثیف هستی که همه چیز از تو و رفسنجانی شروع شد و بی قانونی اول از خودت شروع شد و ادامه داره حالا چطور شد که تو قانون شناس شدی روضه خوان ۲ زاری

گزارش یا اعتراض به این نظر


فرامرز July 6, 2016 05:02 PM

جناب آغا خدا وکیلی جعلی تر و خرافی تر و توهم آور تر از مذهب شیعه هم مگر وجود دارد؟ آخه اسلام اصلش چه بوده که حالا شما مبلغان شیاد هم بابتش دکان دونبش باز کردید، و هرکدام دیگری را ناحق و خود را حقدار می پندارد همین خودت تا قبل از حکومت خمینی دجال اصلا به خواب شبت هم تصور می کردی صاحب چنین تشکیلات نان و آبداری بشوی؟ اما فکر نکنی همه ایرانیان مانند حلقه یاران دزدت نمی فهمند تو یک شیخک شیادی که سالهاست مردم ساده لوح ایران را سیاه کردی و از آنها سواری گرفتی، همین بقیه اش حرف مفته

گزارش یا اعتراض به این نظر


shahin July 6, 2016 10:19 PM

اخر زمان شما نزدیک است ! چرا که در قران گفته شده زمان اخر هردینی ! ما خود سران ان دین را روی کار می اوریم برای نابودی ان دین!
خوب خدا عقلتان را گرفته و خبر از اخرتتان ندارید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: