آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 10 شهریور ماه 1395 = 31-08 2016

داعش؛ هلاکت یکی دیگر از این چهار نفر+عکس

یکی دیگر از چهار نفری که به گفته آمریکا از سران اصلی داعش بشمار می رفت (عکس چهار نفره پائین گزارش)، در حمله هوايی امروز نیروهای ائتلاف در سوریه بهلاکت رسید.

منابع خبری از کشته شدن مرد شماره دوی داعش که سخنگویی این گروه را نیز برعهده داشت، خبر دادند.

به گزارش ایسنا، پایگاه خبری اعماق که وابسته به داعش است و اخبار این گروه تروریستی را منتشر می‌کند، از کشته شدن ابومحمد العدنانی، دومین فرمانده ارشد داعش و سخنگوی رسمی آن خبر داد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری اعماق، مرد شماره دوی داعش که رهبری این گروه تروریستی را در سوریه بر عهده داشت، در جریان عملیاتی در حومه حلب کشته شده است.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد، بر اساس اعلام برخی منابع داخلی داعشی، العدنانی همچنین هماهنگ‌کننده اصلی داعش در حملات تروریستی این گروه در خارج از خاورمیانه بوده است.

داعش در ماه‌های گذشته چند تن از رهبران مهم خود را از دست داده است.

در ماه مارس گذشته، وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که عبدالرحمان مصطفی، مسئول امور مالی داعش (فرد اول از سمت چپ در عکس زیر) در یک عملیات کشته شده است.

یکی از فرماندهان مهم دیگر داعش موسوم به "عمر چچن" (فرد دوم از سمت راست در عکس زیر) نیز در ماه ژوئن گذشته در ۱۲۰ کیلومتری جنوب موصل بهلاکت رسید.

ابومحمد العدنانی (فرد دوم از سمت چپ) نیز امروز کشته شد. از این چهار تن فقط طارق بن الطهار (فرد اول از سمت راست) ظاهرا هنوز زنده است که آمریکا برای یافتن او 20 میلیون دلار پاداش تعیین کرده است.

ایران پرس نیوز




لامذهب تبریزی August 31, 2016 12:14 AM

بنظر بندۀ حقیر سراپا تقصیر، هرکس که بخاطر حوریان بهشتی در راه الله جنگ میکند، اول باید کشته شود در قران هم آمده است ان الله اشتری من المومنین انفسهم الی آخر ترجمه : در حقيقت ‏خدا از مؤمنان جان و مالشان را به بهاى اينكه بهشت براى آنان باشد خريده است همان كسانى كه در راه خدا مى ‏جنگند و مى ‏كشند و كشته مى ‏شوند اين به عنوان وعده حقى در تورات و انجيل و قرآن بر عهده اوست و چه كسى از خدا به عهد خويش وفادارتر است پس به اين معامله‏ اى كه با او كرده‏ ايد شادمان باشيد و اين همان كاميابى بزرگ است توبه 111

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush August 31, 2016 05:27 AM

خدا: من خلق می‌کنم، اسلام نابود می‌کند، و نابود کندگان جایزه میگرند؛ دمت گرم آقا و یا بانوی تبریزی! بهتر از این چرندیایت این دین را نمی‌توان توضیح داد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: