آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 29 شهریور ماه 1395 = 19-09 2016

مظنون بمبگذاری‌ نیویورک بازداشت شد + فیلم

حمله ترامپ به کلینتون و اوباما پس از انفجار نیویورک

به گزارش خبرگزاری فرانسه، رسانه های آمریکایی اعلام کردند فردی که مظنون به ارتباط با انفجارهای نیویورک و نیوجرسی بود، بازداشت شد. این فرد که احمد خان رهامی نام دارد، هنگام دستگیری توسط پلیس مجروح شده است. (فیلم زیر)

شاهدان عینی در لیندن نیوجرسی به رسانه ها گفته‌اند که شاهد تیراندازی میان یک مظنون با مأموران پلیس و سرانجام بازداشت او بوده‌اند.

پیش تر اف بی آی گفته بود به دنبال مردی 28 ساله است که گفته می شود در هر دو مکان و همچنین در جایی که شی ء انفجاری دوم پیدا شد، رویت شده است.

در همین حال باراک اوباما در اظهارات خود در کاخ سفید از ماموران پلیس در نیویورک و نیوجرسی تمجید کرد که به موقع عمل کردند و افزود: افراط گرایان نمی توانند رویکرد آمریکا را تضعیف کنند.

رئیس جمهورآمریکا از مردم خواست تا اگر مورد مشکوکی را مشاهده کردند به اطلاع ماموران پلیس برسانند.


حمله ترامپ به کلینتون و اوباما

این در حالیست که دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات آتی ریاست‌جمهوی ماه نوامبر با انتشار توئیت‌هایی به این حملات چندگانه واکنش نشان داد و نوشت: تحت رهبری اوباما و کلینتون، آمریکایی‌ها بیشتر از آنکه در خاج از کشور به پیروزی برسند حملات بیشتری را در خانه تجربه کرده‌اند. وقت آن رسیده که کتاب بازی را ورق بزنیم. حملات روز شنبه نشان داد که سیاست‌های شکست خورده اوباما و کلینتون ما را در امنیت حفظ نخواهد کرد. من امنیت را دوباره به آمریکا باز خواهم گرداند. به قربانیان این حملات فکر کنید؛ به خانواده‌هایشان و به تمام مردم آمریکا؛ ما باید قوی باشیم.




www.youtube.com/watch?v=ImO7-2Tt48s

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



عدالت September 19, 2016 09:58 PM

این کرم خاکی را بازجویی کنید و زود به زیر زمین رهسپارش کنید ! حیف یک روز اضافی که بخواهیید به ان غذا دهید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak September 20, 2016 12:28 AM

این بدبخت بیچاره، قربانی یک ایدئولوژی وحشی شده
حال پیدا کنید پرتقال فروش 1400 سال پیش را

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: