آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 30 شهریور ماه 1395 = 20-09 2016

مانور هوايی حمله به تاسیسات هسته ای کره شمالی

کره جنوبی وآمریکا رزمایش حمله به تاسیسات هسته ای کره شمالی برگزارمی کنند

کره جنوبی و آمریکا برای اجرای یک رزمایش مشترک با استفاده از نیروی هوایی دو کشور و با هدف حمله به تاسیسات هسته ای کره شمالی به توافق رسیدند.

به گزارش ایرنا، این دو کشور قصد دارند با برگزاری این رزمایش و بهره گیری از پیشرفته ترین جنگنده ها توان عملیاتی هجومی به مراکز هسته ای کره شمالی را افزایش دهند.
این خبر درشرایطی مطرح می شود که هر دو کشور به تازگی پنجمین آزمایش هسته ای کره شمالی را محکوم کرده و بر مهار برنامه تسلیحاتی هسته ای این کشور تاکید ورزیدند.
گزارش ها حاکی است که نیروهای هوایی دو کشور روز سوم اکتبر رزمایش خود را آغاز می کنند و انتظار می رود این برنامه نظامی مشترک نزدیک به 18 روز ادامه یابد.
خبرگزاری یونهاپ از کره جنوبی گزارش کرده است که این کشور با تهدیدهای موشکی بالستیک و آزمایش های اتمی کره شمالی روبروست و باید توان حمله به مراکز اتمی آن کشور را ارتقا دهد.
عملیات دو کشور ظاهرا در پایگاه هوایی اولسون در آلاسکا انجام می شود و کره جنوبی شش فروند هواپیمای مدل اف 15 کی و دو فروند سی 130 را به این رزمایش که تحت تمریناتی به نام پرچم سرخ برگزار می شود ، اعزام خواهد کرد.
کره جنوبی هشدار داده است که در صورت حمله هسته ای کره شمالی پیونگ یانگ پایتخت آن کشور را به خاکستر تبدیل خواهد کرد.
این کشور افزوده است که در صورت لزوم باید قادر باشیم با بمب های هدایت شونده نیروگاه هسته ای یانگ بیون واقع در 100 کیلومتری شمال پیونگ یانگ پایتخت کره شمالی هدف قرار دهیم .
عملیات تمرینی و رزمی پرچم سرخ اصولا برای بالا بردن قابلیت های خلبانان آمریکا و نانو از سال 1975 میلادی برگزار شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: