آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 4 مهر ماه 1395 = 25-09 2016

پاسخ معنادار رئیس پنتاگون به تهدید اخیر سپاه

دو مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کردند که نظامیان این کشور ‌مدت‌ها بعد از مغلوب کردن داعش نیز در خاورمیانه باقی می‌مانند.

به گزارش فارس، به نوشته وبگاه «میلیتری تایمز» «اشتون کارتر» وزیر دفاع آمریکا در پنتاگون گفت: «آن‌چه که آشکار و واضح می‌باشد این است که ما مدتی در آن منطقه باقی خواهیم ماند.»

کارتر در پاسخ به سئوال یک نظامی آمریکایی مستقر در بغداد، پایتخت عراق گفت: «مطمئن باشید ما در منطقه محل استقرار شما بعد از مغلوب کردن داعش نیز باقی خواهیم ماند.»

در همین زمینه «ژنرال جوزف دانفورد» رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز تصریح کرد که ارتش آمریکا در منطقه و احتمالا در عراق برای مدت طولانی باقی می‌ماند.

دانفورد گفت که پنتاگون باید چگونگی توسعه دائمی بیشتر ساختار فرماندهی و کنترل عملیات در خاورمیانه را در نظر گیرد.

وزیر دفاع آمریکا در بخش دیگری از سخنان خود در جمع نیروهایی آمریکایی حاضر در عراق با نام بردن از حکومت ایران به عنوان تهدیدی علیه آمریکا گفت که آمریکا ورای داعش نگرانی‌های بسیاری در خاورمیانه دارد.

اشتون کارتر اظهار داشت: داعش مشکل بزرگی است، اما ما موارد دیگری نیز در خاورمیانه داریم....ما حکومت ایران را در آنجا داریم.



اردلان September 25, 2016 11:25 AM

بنظر من دلیل حضور نیروهای آمریکایی در شاخ آب پارس(خلیج فارس) بخاطر ایجاد امنیت ودراختیار داشتن کنترل کامل نفتکشها و منابع بسیار عظیم نفتی در منطقه و خاورمیانه هست اما اکثریت مردم جهان فکر میکنند که این حضور دائمی نیروهای آمریکایی در منطقه بخاطر حکومت یاغی صفت جمهوری اسلامی هست در صورتی که این طرز فکر کاملا اشتباه هست برای آنکه رژیم ملاها از دست نشاندهای خود دمکراتهای آمریکا و اروپا هستند! در واقع استقرار نیروی دریایی آمریکا در شاخ آب پارس به چند دلیل هست! یک رقابت تنگاتنگ آمریکا با روسیه دوم ایجاد امنیت و اطمینان بخشی اعراب، فروشندهگان نفت و سوم آسودگی خیال جهان غرب بعنوان خریداران واستفاده کنندگان اصلی نفت! چهارم آنکه با ایجاد تنش های دروغین با نیروهای سپاه در این آبراه به قسط بوجود آوردن ترس و وحشت در دل اعراب و فروش تسلیحات
به آنهاست!

گزارش یا اعتراض به این نظر


naser September 26, 2016 11:06 AM

امریکا در اظهار نظر جدید اعلام کرد در صورتی که حکومت ایران از تروریست حمایت کند و به اشوب در منطقه ادامه دهد و همچنان برنامه موشکی خود را قاطعانه ادامه دهد ما هشدار خواهیم داد و اگر به هشدار های ما توجه نکند نگران خواهیم بود و فراموش نخواهیم کرد و هشدار خواهیم داد و اگر این روش جمهوری اسلامی ادامه پیدا کند ما هم نگران خواهیم بود و هم هشدار جدی خواهیم داد و این دخالت ایران در منطقه و ادامه برنماه موشکی را فراموش نخواهیم کرد و اگر مجددا به حمایت ترووریستها ادامه دهد هم هشدار خواهیم داد و هم نگران خواهیم بود و همچنین همه چیز را محکوم خواهیم کرد و اگر همچنین ایران به رویه خود ادامه دهد بیشتر نگران خواهیم شد و بیشتر هشدار خواهیم داد و مورد محکومیت قرار خواهد گرفت ! !
با سپاس

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: