آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 5 مهر ماه 1395 = 26-09 2016

برکناری بی سروصدای نماینده رهبر به این دلیل

یکی یکی کنار می روند تا دزدیهایشان افشا نشود

برکناری خاموش و بی سروصدا قائم مقام بنیاد شهید

آمد نیوز: همزمان با جنجال انتشار حقوق‌ها، وام‌ها و املاک نجومی، برخی مدیران کشور بی‌سروصدا و به بهانه قانون بازنشستگی، صندلی مدیریت خود را ترک کردند تا کسی متوجه تخلف بزرگ آن‌ها نشود.

حدود دو ماه از بازنشستگی اجباری (بخوانید برکناری محترمانه) سید حبیب‌الله حسنی، قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید می‌گذرد.

مدیری که از «سفره انقلاب»، وام پنج میلیاردی با نرخ بهره ٤ درصد دریافت کرد تا بتواند برای خود در منطقه خوش آب‌وهوای نیاوران واقع در شمال تهران، منزلی محقر و زاهدانه تدارک ببیند. اما فردی از نهادهای امنیتی و نظارتی دم بر نیاورد که چطور فردی در سیره‌ی سیادت با لباس روحانیت و در جایگاه قائم مقام نمایندگی ولی‌فقیه به خود این اجازه را می‌دهد که با سوءاستفاده از مقام خود، از بانک زیرمجموعه تحت مدیریت خود (بانک دی) وام چند میلیاردی کم بهره دریافت کند و در محله‌ی نیاوران، برای خود خانه‌ای مجلل تدارک ببیند، اما جانبازان قطع نخاعی با حقوق ناچیز بنیاد، در منزلی استیجاری در جنوب‌شهر تهران حتی نتوانند از پس مخارج فرزندان خود بربیایند!

این سوء استفاده‌های کلان غیر موجه را چه کسی پاسخ‌گوست و اعتماد از دست رفته‌ی خانواده‌ی معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی هشت ساله را چه کسی و چگونه باز می‌گرداند؟



Mahtab September 26, 2016 02:30 PM

رهبرشون علی گدای دزد بیناموس گله را آزاد گذاشته تا غارت و هر کاری که دلشان میخواهد با اموال مردم انجام دهند چون خودش سر دسته دزدان است پسرش دزد و مشغول غارت کشور است بخاطر همین است که هیچ صداش در نمیداد که خودش و خانوادش و اطرافیانش بتونند جولان و غارت کنند، حرومزاده صداش در نمیاد چون هم بوی تعفن کثافتکاریهای خودش و اطرافیانش در نیاد، کسی که پاکه مننتش به خاک نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: