آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 10 مهر ماه 1395 = 01-10 2016

عکس؛ هشدار روحانی نسبت به فروپاشی نظام

بهارنیوز: حجت الاسلام حسن روحانی شامگاه جمعه در یادداشتی توئیتری نوشت: تفرقه، شکاف و دو قطبی شدن جامعه آغاز انحطاط خواهد بود. ما همه زیر یک چتر محافظ هستیم که چند قسمت کردن آن امکان پذیر نیست.

ایران پرس نیوز




Ira September 30, 2016 10:46 PM

حاج حسن دکه دین برای ابد درب اش بسته میگردد
دکه دلقکی سیاست بازان بسته

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو October 1, 2016 12:28 AM

راستی آنی که جان فرزندت را گرفت همین علی چپاول رهبری بود فریدون جان به زبان ساده تر بگو شاید بفهمند که سرکار زنگ آخر هستی و این همه جنایات کشتار کردید عاقبت عسگر اولادی و خلخالی را ندیدید پس کی عبرت میگیرد سند ننگ خیانت هایتان پاک شدنی نیست ریشه دین را چنان کندید که جهان به خود ندیده بود باز هم بگویید چاقو دسته اش را نمیبرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان October 1, 2016 12:43 AM

بنظر من بزرگترین و مهمترین درسی را که مردم ایران از بدو رویکار آورده شده های این حکومت جنایتکار فرا گرفتند این بوده که فهمیدند باید در این دکان بسیار کثیف آخوند جماعت را تا ابد تخته کرد تا حتی دنیا هم از شر این انگلها و مزاحمتهایشان راحت شوند این حسنک خالی بند این دفعه راست گفته چرا که خوب اینو فهمیده که اگه با قیام سراسری مردم سرنگون بشند دیگه پس از آن تا ابد تو ایران چیزی بنام دین اسلام وجود نخواهد داشت و مردم این آخوندها را تکه تکه خواهند کرد! دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره! این خط _ و اینهم نشون+ خواهیم دید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیر ارشادی October 1, 2016 03:10 AM

نگران شقه و قسمت نباش
ملتی جان آمده بر لب ازظلم و ستم
آن چنان شقه کنند دولت و آن دکه تو با امام رسوا
که شوید محو ز تاریخ جهان و ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


فریبرز October 1, 2016 06:26 PM

همانطور که انگلستان با خروج از اتّحادیۀ اروپا شرّش برای همیشه از سر اروپائیان کم شد (لااقل اینطور آرزو می کنیم) حال نوبت فروپاشی دست نشانده های آخوند آنها است امیدوارم که برای همیشه دست از سر کچل این ملّت بردارند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: