آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 7 آبان ماه 1395 = 28-10 2016

وضعیت عجیب در بازار سکه و ارز در تهران

در حالی داد و ستدها در بازار سکه و طلا به صورت حداقلی انجام می‌شود و رکود در بازار این دو مشهود است طی هفته گذشته شاهد افزایش قیمت بیش از حد معمول سکه و طلا بودیم.

به گزارش ایسنا، رئیس تولیدکنندگان و فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به اینکه علاوه بر افزایش قیمت جهانی طلا در هفته گذشته شاهد افزایش قیمت ارز در بازار آزاد بودیم، گفت: نکته قابل اشاره در مورد افزایش قیمت طلا و سکه در داخل، افزایش قیمت جهانی طلا و نیز افزایش قیمت ارز در بازار آزاد بود.

کشتی‌آرای در مورد افزایش قیمت سکه نیز خاطرنشان‌ کرد: سکه تمام در ابتدای هفته یک‌ میلیون و ۹۷ هزار تومان قیمت داشت که در پایان هفته به قیمتی معادل یک میلیون و ۱۱۲ هزار تومان رسید و حدود ۱۵ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

به گفته وی، هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در هفته گذشته افزایش هزار تومانی به ازای هر گرم داشت.

رئیس تولیدکنندگان و فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به اینکه داد و ستدها در بازار طلا و سکه در وضعیت حداقلی به سر می‌برد، عنوان کرد: داد و ستدها در مورد سکه و طلا در بازار حداقل است و شاهد رکود در بازار خرید و فروش این دو کالا هستیم اما نکته قابل توجه افزایش قیمت طلا وسکه به دلیل افزایش قیمت جهانی طلا و نیز افزایش قیمت ارز در بازار آزاد بود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: