آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 13 آبان ماه 1395 = 03-11 2016

نمایش خطرات حیات فرازمینی در فیلم (Life)

تک‌شات: کمپانی سونی به تازگی اولین تریلر فیلم علمی تخیلی «حیات» (Life) را در اینترنت منتشر کرده است. در این فیلم، رایان رینولدز و جیک جیلنهال در نقش فضانوردان اعزامی به ایستگاه فضایی بین‌المللی ظاهر شده‌اند. ماموریت آنها کشف حیات هوشمند در سیاره مریخ است، اما اوضاع آن گونه که انتظار داشتند پیش نمی‌‎رود.

فیلم «حیات» ماجرای شش عضو ایستگاه فضایی بین‌المللی را روایت می‌کند که در آستانه یکی از مهم‌ترین اکتشافات تاریخ بشر قرار دارند. آنها باید اولین شواهد مرتبط با حیات فرازمینی را کشف کنند. هنگامیکه تحقیقات این فضانوردان بر روی یکی از نمونه‌های یافت شده آغاز می‌شود، ماموریت آنها با چالشی ناگهانی مواجه می‌شود و موجود فرازمینی مورد مطالعه شان، رفتاری هوشمندانه‌تر از آنچه که انتظار داشتند را از خود بروز می‌دهد.

در پس زمینه این تریلر، سخنرانی جان اف. کندی (رئیس جمهور فقید ایالات متحده) را می‌شنویم که در سال 1962 در مورد فرود فضانوردان بر روی کره ماه، ایراد شده است. مقایسه این سخنرانی با اتفاقات وحشتناکی که در این سفینه فضایی رخ می‌دهد، حال و هوایی وهم آلود را به مخاطبان القا می‌کند.

فیلم «حیات» در تاریخ 29 می 2017 (8 خرداد 1396) در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد. ربکا فرگوسن، آریون باکاری و هیرویوکی سانادا نیز در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. دنیل اسپینوزا سکان هدایت این پروژه را در اختیار دارد و رت ریس و پل ورنیک نیز نگارش فیلمنامه آن را بر عهده دارند.




www.youtube.com/watch?v=jNrj70JTMUk

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: