آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 10 آذر ماه 1395 = 30-11 2016

ساخت ۴۰۰ مسجد دیگر در تهران

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرتهران گفت: ۲۰ درصد برنامه ۵ ساله دوم شورا به حوزه فرهنگی شهرتهران با محوریت مسجد در نظر گرفته شده و ساخت ۴۰۰ مسجد را در دستور کار برنامه ۵ ساله دوم داریم.

به گزارش مهر، ابوالفضل قناعتی افزود: خدا را شاکریم که این سنت در منطقه نهادینه شد و حضور علما و روحانیون مثل طبیبان در جامعه مورد نیاز همه آحاد است و خصوصا در بعد معنوی و روحانی تاثیر بسیار زیاد و مطلوبی در جامعه دارد.

وی تصریح کرد: بزرگداشت چنین افرادی، بزرگداشت اسلام و ائمه است چرا که آنها در این مسیر احکام الهی و سنت پیامبر را نشر میدهند و از تمامی انسان و بشریت مواظبت میکنند تا انسانها از مسیر خداوند تبارک و تعالی خارج نشوند.

قناعتی افزود: این افراد زحمت میکشند تا ما بتوانیم در یک جامعه پاک با این همه هجمه و تهاجم فرهنگی زندگی کنیم و وظیفه ما است که از این زحمات تقدیر و تشکر کنیم و امیدوارم که این برنامه مدلی برای برگزاری چنین مراسمی در سطح پایتخت و کشور از همه روحانیت و علما در هر کسوتی که هستند باشد و از آنان یاد شود.

وی اذعان داشت: در شورای شهر به موضوعات فرهنگی توجه می شود و ۲۰ درصد برنامه ۵ ساله دوم شورا به حوزه فرهنگی شهر تهران با محوریت مسجد در نظر گرفته شده است.

این عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در برنامه ۵ ساله دوم، ساخت و مرمت ۴۰۰ مسجد را در دستور کار قرار دادیم.

وی اظهار کرد: این مساجد از محل بخشی از اعتبارات شهری است که برای شهرداری سیاست گذاری شده و بخش اعظم آن نیز از طریق شورایاری‌ها به دلیل ارتباط خوبشان با بقیه شهروندان است.

قناعتی اضافه کرد: ساخت مساجد جدید را در نقاطی که بی توجهی و یا کم توجهی شده بود و مرمت و نوسازی مساجدی که قدمت بالایی داشتند را در دستور کار قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: مساجد سنگر انقلاب اسلامی و سنگر اسلام هستند و باید این سنگر را همیشه سرپا نگه داریم.



اسفنديار November 30, 2016 08:41 PM

اينها مسجد نيست بلكه لانه جاسوسى و خانه فساد است با اين كار مى حواهند به خيال خودشان مردم را هرچه بيشتر كنترل كنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira November 30, 2016 10:09 PM

لطفا طوری بسازید که به راحتی تبدیل به سرویس بهداشتی رایگان شود
در حکومت بعدی کسی از ترس یا چاپلوسی نماز نخواهد خواند


گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: