آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 16 آذر ماه 1395 = 06-12 2016

غارت و چپاول؛ اعتراف تکاندهنده یکی از خودیها

فساد در حکومت اسلامی بیشتر از قبل از انقلاب است


عضو پیشین کمیسیون برجام مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مسؤولان کاخ‌نشین باید به مردم بگویند از کجا پول آورده‌اند گفت: زندگی هر مسؤولی را که بررسی کردم، در خوش‌بینانه‌ترین حالت دیدم که از رانت استفاده کرده است.

به گزارش فارس، علیرضا زاکانی در دانشگاه شیراز در جمع دانشجویان اظهار داشت: آن مسؤولانی که روزی نان برای خوردن نداشتند و امروز در کاخ می‌نشینند، باید به مردم بگویند که از کجا این پول‌ها را آورده‌اند.

وی با اشاره به فقر و فساد حاکم بر کشور گفت: 30 هزار کارتن‌خواب در تهران شب را به صبح می‌رسانند و این ننگی برای جامعه ما است.

نماینده پیشین تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: ریشه بیشتر فسادهای موجود در کشور رانت است و عناصری که حیا و آبرویی ندارند با همدستی عوامل قدرت و ثروت، اموال مردم را چپاول می‌کنند.

وی با اشاره به بررسی چند پرونده فساد، گفت: آقایان می‌آیند و آمار می‌دهند که 700 هزار شغل ایجاد کردیم و زمانی می‌رویم و بررسی می‌کنیم با وام‌هایی مواجه می‌شویم که به کسانی با عنوان صنعت‌گر داده‌اند.

زاکانی ادامه داد: این به‌اصطلاح صنعت‌گر این وام‌ها را می‌گیرد و در تهران برج‌هایی می‌سازد که یک واحد آن 51 میلیارد تومان فروخته می‌شود!

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اصل تولید در کشور مخدوش شده و امکانات مملکت را به یغما برده‌اند و یک‌شبه میلیاردها تومان پول مردم و بیت‌المال را به جیب زده‌اند.

وی با اشاره به متلاشی شدن خانواده‌ها در مملکت به علت فقر و تنگدستی، خاطرنشان کرد: چرا عده‌ای طوری برای کشور برنامه‌ریزی می‌کنند که خروجی آن به بار آمدن فقر و فلاکت برای خانواده‌ها است.


فساد در حکومت بیشتر از قبل از انقلاب است

به گزارش ایلنا،‌ محمود صادقی، نماینده تهران و رئیس "فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصادی و انضباط مالی" در مجلس دهم، در یک سخنرانی در دانشگاه امیرکبیر تهران بار دیگر به فساد در دستگاه‌های حکومتی و واکنش قوه قضاییه به پرسش او در پارلمان انتقاد کرد.

او ضمن بیان اینکه «یکی از افت‌های حکومت برتری‌جویی است» گفت: «بحث بنده این است که چرا پس از گذشت ۳۸ سال از انقلاب اسلامی وضع ما بدتر از حکومت شاهنشاهی در مبارزه با فساد است؛ مگر جمهوری اسلامی بنا گذاشته نشد بر اینکه با فساد مبارزه کند؟»



اميد December 7, 2016 03:47 AM

بايد به اقاي زاكاني گفت كه شما كه اين مسائل ميدانيد و از نظر فكري به خود رهبر نزديك تر هستي چرا اين مسايل به خود رهبر نميگوئي كه چند ده هزار پاسدار براي محافظت خودش دور خودش جمع كرده بايد مانند حضرت علي كيسه نان بر دوش بگيرد و شبها بد خانه دردمندان برود زمينهاي ممنوعه شمال تهران كه براي ديگران ساختش ممنوع كرده به اعضاي بيت و محافظانش درقطعات ۱۲۰۰ متري واگذار كرده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: