آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 23 دی ماه 1395 = 12-01 2017

سپاه؛ طرح کنگره آمریکا/سخنان رئیس پنتاگون

‌کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا ‌امروز برای بررسی صلاحیت «جیمز ماتیس» گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور منتخب آمریکا برای وزارت دفاع‌ تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزیر دفاع پیشنهادی ترامپ در این جلسه درباره اوضاع خاورمیانه گفته: نقش مخرب حکومت ایران در منطقه رو به افزایش است.

‌گزینه پیشنهادی ترامپ برای وزارت دفاع آمریکا افزود: حکومت ایران، بزرگ‌ترین نیروی ثبات‌زدا در خاورمیانه است و آمریکا به راهبردی برای مهار اهداف آنها نیاز دارد.


طرح کنگره آمریکا علیه سپاه پاسداران

«تد کروز» سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی طرحی را ارائه کرده است که هدف نهایی از آن وارد کردن نام سپاه پاسداران به فهرست گروه‌هایی است که از سوی آمریکا تروریست خوانده می‌شوند.

به گزارش فارس، در این طرح که به صورت مشترک با «مایکل مک‌کال» دیگر سناتور ایالت تگزاس ارائه شده، از وزیر خارجه آمریکا خواسته شده است که در گزارشی به کنگره اعلام کند که آیا سپاه مولفه‌های لازم برای قرار گرفتن در فهرست سازمان‌های تروریستی را دارد یا نه.

در ابتدای این طرح، در بخش نظر کنگره، عنوان شده است که نمایندگان سپاه را دارای این مولفه‌ها می‌دانند و باید نام این سازمان در فهرست سیاه قرار گیرد.

کروز از وزیر خارجه خواسته است ظرف نهایتا 30 روز پس از تصویب این طرح، گزارش کاملی را به صورت طبقه‌بندی‌نشده به کنگره ارائه کند و اگر سپاه را دارای شرایط ورود به فهرست نمی‌داند، استدلال‌های خود را به طور کامل شرح دهد.

وی طرح مشابهی را هم برای تروریستی اعلام کردن گروه «اخوان المسلمین» به سنا ارائه کرده است.




arzhang December 15, 2016 11:53 AM

تحریمهایی که در آینده بر ضد کشور ایران خواهد شد مهمتر آن جنایت جنگی پاسداران در شهر حلب سوریه است که هر کشوری به تنهایی میتونه این کار بکند و مجبور نیست بیاره سازمان ملل برای بحث و رای گیری که آخوندا دلشان خوش کردن به پوتین پول میدیم تا جلو تحریمها را بگیره اینروزها آخوندا ایران بهمدیگر تبریک میگند که ما تروریستها را در شهر حلب گشتیم ولی دنیا میبینه که قویترین ارتش دنیا روسیه ارتش منظم سوریه پاسدارن ایران با سربازانی که از افغانی و پاکستانی و عراقی درست کردن حزب اله لبنان تا دندان به اسلحه رفتن حلب برای کشتن یک مشت انگشت شمار مخالفان بشار اسد که نه توپ داره نه تانک نه هلیکوپتر نه موشک و در این عملشان همه چیز را نابود کردن و کشتن زن وبچه را زنده زنده آتش زدن مدرسها نابود آب و برق و نان نابود بیمارستانها نابود حتی یتیم خانها نابود غیر از کشتن مخالفان بشار اسد که توافق کردن که اگر تفنکهاشان بگذارند زمین انها را با اتوبوس میبرند یک شهر دیگر اگر این یک جنایت جنگی بر ضد انسانهای بیگناه نیست پس چی هست ؟ من مطعنم دنیا انچه در حلب اتفاق افتاده فراموش نمیکنه

گزارش یا اعتراض به این نظر


قطع سرطان January 13, 2017 09:54 AM

جنگ نعمت است (براى ملاهاوسپاه غارتكر)
سپاه زاىيده شده اخونداست ٨ سال با عراق جنك انسان كشى حالا با دنيا
با هر حربه اى بادرامدهاى اقتصاد ايران صرف عياشى اشوب وجنك بادنيامىشه زره اى سرطان يك پيكر بزرك را به فنا مي دهد زوتربايداين غده سرطانى خشكانده
شودتا همجا فنا نكرده!؟29

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: