آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 8 بهمن ماه 1395 = 27-01 2017

پلاسکوی نظام را مراقب باشیم که فرو نریزد


یک ملای حکومتی در مراسمی برای رفسنجانی در مشهد گفت: اگر کسی یک نگاه دوربینانه دارد که نظام اجتماعی کشور، مثل ساختمان پلاسکو در حال هشدار و بحران است، باید با کسانی که مثل رفسنجانی برای وضعیت کشور هشدار می‌دادند درست برخورد می‌شد.

آخوند نقویان افزود: حال که در این سوگ بزرگ، رفسنجانی، ستونی از ستونهای مهم نظام فرو افتاد باید بتوانیم درس بگیریم. هم‌چنان که از فروریختن پلاسکو می‌شود درس‌ها گرفت، ساختمان ۵۰ ساله در دو ساعت فروریخت، پلاسکوی نظام را مراقب باشیم که فرو نریزد.



GHASEM January 24, 2017 12:39 PM

تمام کسانی که در این حکومت کاری سمتی دارن باید خفه شوند چرا که این بودجهی که برای تبلیغات اسلامی ستاد نشر آثار امام و و و همش اسلامی اسلامی چرا خفه خون گرفتن و نمیگویند این بودجها باید صرف امنیت و سلامت مردم به کار بره پس همه میدانیم که بودجه مملکت را فقط انگلها استفاده میکنن کسانی که هیچ بازدهی برای مملکت ندارن آنوقت صحبت از تورم میکنیم ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهریار January 24, 2017 12:41 PM

متاسفانه در ایران اصلا مدرک و سواد در زمینه های تخصصی در هیچ یک از نهادها سازمانها و وزارت خانه ها عمل نمیشود فقط انتخاب شدن بر مبانی نفوذ ولایت مداری وی نیروها سپاهی و امنیتی و در شورای شهر هم از اسم اشخاص مخصوصا از کسانی که در عرصه ورزشی نامی دارند ولی در مورد شهر و شهرسازی هیچ زمینه و تخصصی ندارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى January 24, 2017 06:49 PM

يكبار ديگر بهترين فرصت نصيب ملت ايران شده كه در روز پنجشنبه و با حضور ميليونى خود در تشيع جنازه بهترين فرزندان اين آب و خاك كه بى گناه به مسلخ رژيمى رفتند كه خودشان باعث سقوط ساختمان پلاسكو بودند ( با انفجارهاى پى در پى كه از طبقه پنجم تا اول بخوبى در فيلم هاى موجود قابل ديدن است ) خشم و نفرت خود را نثار رژيم و شخص اول آن ضحاك خون آشام ديكتاتور و ديگر عمالش كنيم پس وعده ما پنجشنبه مراسم تشيع پيكر جان فشانان آتش نشان

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak January 25, 2017 12:15 AM

خلاصه کلام ، دعوا سر لحاف ملا ست !

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش January 27, 2017 11:42 AM

هر چه قدر هم که مواظب پلاسکوی نظام باشید نمی توانید جلوی فرو ریختن آنرا بگیرید بنابراین بهتر است فرار کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: