آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 17 بهمن ماه 1395 = 05-02 2017

ترامپ نظرش را در باره روسیه و پوتین اعلام کرد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در یک گفتگوی تلویزیونی از رابطه خود با ولادمیر پوتین، همتای روس خود، دفاع کرده است.

به گزارش بی بی سی، ترامپ در مصاحبه‌ای با شبکه خبری "فاکس نیوز"، در واکنش به اظهارات مجری این شبکه خبری که گفت پوتین "یک قاتل" است، پاسخ داد که آمریکا نیز "بی‌گناه نیست".

او گفت: "قاتلهای زیادی وجود دارد. ما هم قاتلهای زیادی داریم. چه فکر می‌کنید؟ (یعنی) کشور ما خیلی بی‌گناه است؟"

رئیس جمهور آمریکا در ادامه و با اشاره به پوتین افزود که "به او (پوتین) احترام می گذارم. ولی خوب، من برای افراد زیادی احترام قائلم. این به این معنی نیست که با او کنار خواهم آمد."

ترامپ در ادامه این مصاحبه خود که متن کامل آن تا چند ساعت دیگر منتشر خواهد شد در عین حال افزوده است که خوب خواهد بود اگر روسیه به آمریکا در مقابله با تروریسم اسلامی کمک کند.

رئیس جمهور آمریکا، پیشتر نیز گفته بود که رابطه خوب با رئیس جمهور روسیه، مهم است و افزود که البته مطمئن نیست که با پوتین بتواند تفاهم نظر داشته باشد اما امیدوار است که تفاهم نظری ایجاد شود.



اردشیر February 5, 2017 12:10 PM

من فکر می کنم آقای ترامپ در عین سادگی همه ی اون چیزی که باید بهش گفت حرف معنی دار سیاسی رو به زبان میاره و شاید فکر کنید سابقه ی دیپلماتیک نداره ولی به نظرم کلامش به معنای واقعی پر از همون ابهامی هست که در سیاست لازمه برعکس سیاستمدارهای حزب دموکرات که خریت از سر و روی کلام و رفتارشون می باره

گزارش یا اعتراض به این نظر


رامتین February 5, 2017 03:14 PM

یادمون نره که ترامپ یه بزینس منه نه یک سیاست مدار و حسن خوب یک بزینس من که داره حرفاشو رک میزنه میگه من همینم ولی سیاست مدار خعلی راحت بازی میده با حرفاش و مثه حاج حسین نیس که برای سوریه امروز یه حرفی میزد فرادش حرفشو عوض میکرد این یعنی شارلاتان بودن یک سیاست مدار!

گزارش یا اعتراض به این نظر


حاج اسداله February 6, 2017 08:25 AM

با درود
احتالا ترامپ از قضیه دوستی و سرسپردگی دولت جمهوری اسلامی به روسیه خبر داره اون سعی می کنه با نزدیک شدن به قدرت اصلی ، شاخه را کوتاه کنه و در نهایت به حساب تنه اصلی این درخت نا میمون نیز خواهد رسید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: