آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 28 بهمن ماه 1395 = 16-02 2017

اعتراف به روی برگرداندن مستضعفین از نطام

اظهارات این آخوند حکومتی اعتراف صریح و آشکاری است بر ورشکستگی نظام اسلامی و فاجعه‌ ای است که این حکومت برای میلیونها ایرانی بویژه اقشار تهی دست جامعه به‌ وجود آورده که حاصل آن فقر و سیه روزی برای مردم و به هدر رفتن منابع کشور است.

رئیس موقت مجمع تشخیص مصلحت نظام: عده‌ای از سر فقر٬ دین را کنار گذاشته‌اند

دیگربان: محمدعلی موحدی کرمانی٬ رئیس موقت مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته «برخی از مردم به دلیل نیازهای شدید اقتصادی از مذهب خود دست برداشته‌اند.»

موحدی کرمانی افزوده «دشمن دل بسته است که ما را در بُعد اقتصادی تضعیف کند و زیر فشار قرار دهد تا مردم از انقلاب ببرند.»

وی گفته «این که نشد ما هر گاه می‌خواهیم گام موثری را در نظام برداریم، عده‌ای بگویند بودجه نیست. می‌خواهیم به داد فقرا برسیم، می‌گویند بودجه نیست. می‌خواهیم بهره‌وری بازنشستگان را بالا ببریم، می‌گویند بودجه نیست.»

موحدی کرمانی اضافه کرده «باید برنامه‌ریزی برای بودجه کشور به شکلی تنظیم شود که هم ملت از بودجه بهره‌مند شوند تا نیازهایشان برطرف شود و هم آنهایی که حقوق‌های غیرمتعارف گرفته‌اند، این مبالغ را باز پس‌دهند.»

رئیس موقت مجمع تشخیص مصلحت نظام افزوده «آنهایی که حقوقشان غیر متعارف است و پول‌های زیادی را انباشته کرده‌اند، در واقع آن مبالغی را برای خود برداشته‌اند که دیگران به آن نیاز داشته‌اند. پس باید این مبالغ را از حلقومشان بیرون کشید.»



آرش - صبحی February 16, 2017 02:34 PM

نظامی که از همان ساعت نخست، یعنی ازبعدازظهر۲۲بهمن۱۳۵۷ بنیادش برقتل وغارت ومصادره ودزدی وچپاول، ودروغ وخدعه وفریب مردم نهاده شد، وطی ۳۸ سال گذشته این قطاربا حداکثرسرعت وبدون ترمز برروی ریل فساد وتباهی وقتل وشکنجه واعدام وفساد واختلاسهای میلیاردی درحرکت بوده، وهمین آقای شیخ موحدی کرمانی وهم لباسان اوازهیچ کثافت کاری ودزدی ومکیدن خون مردم ابائی نداشته اند، چه نتیجه ای رامیتوان ازچنین نظام ام الفسادی انتظار داشت؟ بدون شک تا ساعتی که چرخ این نظام جهل وجنون وفساد وتباهی میچرخد هرگونه انتظار وتصوری از بهبود اوضاع باطل وسرابی بیش نخواهد بود این صحبتهائی هم که بعضا از زبان شیخان بدتر از خناس بیرون میاید بجز جنبه فریب کوچکترین نتیجه ای در بهبود اوضاع ملت ومملکت نخواهد داشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: