آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 28 بهمن ماه 1395 = 16-02 2017

موتلفه: پروژه آشتی ملی، هماهنگ با غرب است

عضو حزب مؤتلفه گفت: مطرح‌کنندگان پروژه آشتی ملی، به دنبال بازگشت سران فتنه به جامعه و قدرت، بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای هستند.

یحمیدرضا ترقی عضو حزب مؤتلفه در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با درخواست اصلاح‌طلبان مبنی بر ایجاد آشتی ملی در جامعه اظهار داشت: بعد از فتنه 88 این طرح از سوی مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مطرح شد.

ترقی ادامه داد: موضوع آشتی ملی مربوط به شرایطی بحرانی در کشور است که یک قطب یا طیفی از آحاد جامعه با نظام درگیر باشند و برای حل و فصل این مسئله نیاز به چنین طرحی است.

عضو حزب مؤتلفه با تاکید بر اینکه لازمه آشتی ملی عفو ملی است، تصریح کرد: هدف اصلی مطرح‌کنندگان پروژه آشتی ملی، بازگشت سران فتنه به جامعه و قدرت، بدون هیچ‌گونه عذرخواهی و هزینه‌ای است در حالی که برای عفو ملی، قهرکنندگان نظام باید به جرایمشان اقرار کنند.

وی با اشاره به اینکه پروژه آشتی ملی، پروژه‌ای هماهنگ با غرب و اپوزیسیون خارج از کشور است، گفت: دولت جدید آمریکا نیز اخیرا در قالب بیانیه‌ای از جریان فتنه حمایت کرده و خواستار رفع حصر شده است.

ترقی با بیان اینکه بیگانگان با چنین اقداماتی به دنبال این هستند که اوضاع داخلی کشورمان را بحرانی نشان دهند و دوگانه جنگ و صلح را در انتخابات آینده تقویت کنند، خاطر نشان کرد: از سوی دیگر گفتار و شعار آشتی ملی، ابزاری برای رأی‌آوری در انتخابات آینده است.



arzhang February 16, 2017 05:20 PM

در تاریغ بشر از آخوند شیطانتر نداریم که واضح هست بعضی از این آخوندا دزد آدمگش با همدیگر قهرند مثل خاتمی و خامنه ای ولی برای گمراه کردن مردم براینکه نفهمند بین آخوندا دعوا هست میگند اشتی ملی در صورتیکه ملت ایران انچنان ازین آخوندا متنفرند که دسشان به اینها برسد تک پاره شان میکنند و از قهر بودن گذشته

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: