آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 30 بهمن ماه 1395 = 18-02 2017

راز سفر یکروزه روحانی به عمان و کویت

سفر روحانی به عمان و کویت ممکن است چندین هدف مختلف را همزمان با هم پیگیری کرده باشد. به گزارش خبرگزاری دانشجو، برخی این سفر را در راستای نامه اخیر نماینده پادشاه کویت که به نمایندگی از شورای همکاری خلیج فارس به ایران سفر کرده بود می دانند.

یک پژوهشگر مرکز آتلانتیک می‌ گوید سفر روحانی به کشورهای حوزه خلیج‌ فارس بی‌ نتیجه بود چرا که همه این کشورها به تهران و دخالت های آن در منطقه بدبین هستند.

احمد الابراهیم در پاسخ به این سؤال تلویزیون اسکای نیوز درباره نتایج سفر روحانی به کشورهای خلیج‌فارس گفت: به نظر من این سفر هیچ فایده‌ای نداشت، کشورهای حوزه خلیج‌فارس به تهران بدبین هستند، تهران هیچ حسن نیتی را از خود نشان نداده است. تهران پایه مشکلات و عامل تضعیف کشورهای حوزه خلیج‌ فارس مانند بحرین و عربستان سعودی است، همچنین از شبه‌نظامیان عراق و سوریه و حزب‌الله و حوثی‌ها حمایت می‌کند. تهران جدی نیست بلکه بر اساس تعادل‌ قوا عمل می‌ کند.

وی افزود: وقتی ترامپ به قدرت رسید، تهران لحنش را تغییر داد و از حالت تهاجمی به دفاعی تغییر کرد، گویی که دارد همه تلاشش را می‌کند تا در منطقه ثبات ایجاد کند ولی تهران تغذیه کننده اصلی شبه‌ نظامیان است و تنها وقتی فشار را ببیند در لاک خود فرو می‌رود.



حقیقت February 18, 2017 03:34 PM

قریب ۴ دهه است که سیاست در ایران به دست عده ای لات و عوامل جبهه شرقی با تفکرات استالینی فتاده و در حال تبدیل به یک بخش روسیه میباشد بر تمامی ایرانیان فهیم اعم از زن و مرد و پیر جوان اکنون تکلیف است که به هر صورتی صدای حق خود را بلند کرده و به هر طوری که ممکن باشد ایران و آینده بچه های خود را از دستان این فرقه پلیدبرهانند بالاتر از سیاهی رنگی نیست چو عقل نباشد جان و روح در عذاب خواهد بود حکومتی مانند ج اسلامی متعلق به ایران نبوده و نخواهد بود اگر اسلام میتوانست حکومت کند و انسانها را به عزت وانسانیت برساند در این ۱۴۰۰ سال میبایست این کار صورت میپذیرفت و اگر ایده های استالین و هیتلر برای حکومت خوب بود اکنون میبایست نتیجه اعمال انها را رویت میکردیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: