آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 14 اسفند ماه 1395 = 04-03 2017

ارتباط با روسیه؛ درغگويی مقام ارشد دموکرات

یکی از قانونگذاران ارشد حزب دموکرات که در روزهای گذشته به شدت از روابط دولتمردان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با روسیه انتقاد کرده خود درگیر جنجالی مشابه شده است.

نانسی پلوسی، رهبر حزب دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا قبلاً گفته بود که هرگز با سفیر فعلی روسیه در واشنگتن، «سرگئی کیسلیاک» ملاقات نکرده است.

علی‌رغم این پایگاه خبری پولیتیکو عکسی را منتشر کرده که نشان می‌دهد در دیداری که پلوسی سال 2010 با دیمیتری میدویدیوف داشته، «کیسلیاک» نیز حضور داشته است.

طبق توضیحات پالیتیکو، میدویدیوف این دیدار را سال 2010 بعد از نشست با باراک اوباما، رئیس‌جمهور وقت آمریکا با سران کنگره که یکی از آنها نانسی پلوسی بود انجام داده است.

پلوسی در روزهای گذشته، بعد از افشا شدن دیدار جف سشنز، وزیر دادگستری آمریکا با سفیر روسیه در واشنگتن به شدت از دولت ترامپ انتقاد کرده بود. سشنز به علاوه به «شهادت دروغ» درباره دیدار با مقام‌های روس متهم شده است.

به گزارش فارس، جف سشنز دومین مقام بلندپایه کابینه دونالد ترامپ است که به واسطه تماس با مقام‌های روسیه درگیر یک رسوایی سیاسی می‌شود. چند هفته پیش مایکل فلین، مشاور امنیت ملی، به دلیل تماسش با سفیر روسیه مجبور به استعفا شد.

نانسی پلوسی در واکنش به جنجال‌های پیرامون سشنز گفته بود جف سشنز صلاحیت ادامه کار به عنوان وزیر دادگستری را ندارد.


داماد ترامپ هم با روسها در تماس بود؟

وزیر دادگستری دولت ترامپ به دلیل تماس به روس‌ها از پرونده بررسی دخالت روسیه در انتخابات آمریکا کناره‌گیری کرد. هم‌زمان گفته می شود که جرد کوشنر، داماد ترامپ نیز در دیدار مایکل فلین با سفیر روسیه شرکت داشت.

رادیو آلمان اعلام کرد: بنابر گزارش خبرگزاری‌ها، این دیدار در ماه دسامبر ۲۰۱۶ در دفتر اصلی ترامپ در "برج ترامپ" در شهر نیویورک انجام شده است. مایکل فلین به دلیل افشای این تماس‌ها ناگزیر به کناره‌گیری از مقام خود به عنوان مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا شد.

خبر تماس داماد ترامپ با "سرگئی کیسلیاک"، سفیر روسیه در واشنگتن، یک روز پس از افشای تماس وزیر دادگستری ترامپ با سفیر روسیه منتشر شد.

جرد کوشنر، تاجر املاک و داماد ترامپ است. او پس از پیروزی دونالد ترامپ به کاخ سفید منتقل شده و هم‌اکنون یکی از مشاوران ارشد رئیس جمهور آمریکا است. او در کنار استیو بنن، از مورد اعتمادترین اعضای تیم دونالد ترامپ در کاخ سفید است.

وظیفه اصلی جرد کوشنر در تیم ترامپ برقراری صلح میان اسرائیل و فلسطینی‌هاست. ترامپ در ماه دسامبر گذشته گفت اگر کوشنر نتواند در این وظیفه موفق شود، هیچ‌کس دیگر نخواهد توانست از پس این کار برآید.



اردشیر March 3, 2017 07:05 PM

این داستان که کل مقامات دولت ترامپ پیش از تشکیل دولت دو یا سه ملاقات با سفیر روسیه داشته اند خیلی دیگه داره روش مانور داده میشه اونم از طرف دموکراتهای شدیدن شکست خورده جالبه که در جلسه ی سخنرانی ترامپ سفیر روسیه رو دموکراتهای ضد ترامپ احاطه کرده بودند و داشتند قربون صدقه اش می رفتند به نظرم خود روسیه در این مسایل دست داره اونها یک کمونیست بی خاصیت مثل اوباما رو خیلی خیلی بیشتر از یک ملی گرای مرد عمل مثل ترامپ می پسندند از ترامپ هم حمایت لفظی کردند تا رای نیاره ولی حالا که رای آورده دارن سعی می کنن به کمک کمونیست ها و چپهای امریکایی دولت ترامپ رو زمین بزنن امیدوارم به زودی پاسخ روشن و تودهنی محکمی از مردم امریکا دریافت کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush March 4, 2017 04:07 AM

آقای اردشیر بخوبی‌ همه چیز را توضیح داده‌اند؛ دم هموطنان آگاه و اینچنین گرم، پاینده ایران (نگران نباش، دوباره میسازمت وطن!) :)

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang March 4, 2017 08:14 AM

تنها بحث ملاقات کردن نیست چیز مهمی که مردم آمریکا میخواهند بدانند این هست در این ملاقاتها راجع به چه صحبت کرده اند ولی ترامپ و وزیران ترامپ حاضر نیستند یا میترسند محتوای ملاقات خودشان را با روسها که بعضی از روسها مامور اطلاعاتی هستند افشا کنند مخصوصا این ملاقاتها بعد از زمانی که دولت آمریکا اعلام کرد پوتین در انتخابات امریکا دارد به نفع ترامپ دخالت میکند آمریکا یک کشور قانونی است آخرش در دادگاه معلوم میشه ترامپ وزیران ترامپ گناه کارند یا بی گناه

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa March 4, 2017 09:40 AM

درود برشما اقای اردشیر دقیقا درست فرمودید ضربه هولناکی خوردن دموکراتها تازه دیداری هم داشته باشند چرارسانه ها انقدر بزرگش میکنند چون ترامپ ضدیت بارسانه ها دارد وانتقاد کرد ونام برد ازچندرسانه ازجمله CNN وBBC وگفت باافشای غیرقانونی اطلاعات شاه فقید را همین رسانه ها بودن به دروغ 50000 هزار زندانی سیاسی در زندانهای اوین و
درودبرترامپ که رک وصادقانه وضد اسلامگرایان است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: