آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 22 اسفند ماه 1395 = 12-03 2017

اژه ای: یک فساد 3هزار میلیاردی دیگر

روزنامه جوان از یک فساد اقتصادی جدید خبر داده و نوشته است: سخنگوی قوه‌قضائیه با انتقاد از انتصاب‌های دستوری در شبکه پولی کشور گفت: در یک پرونده بزرگ اقتصادی، شعبه یک بانک ۳ هزار میلیارد تومان ال سی غیرواقعی داشته است.

به گزارش افکارنیوز، سخنگوی قوه‌قضائیه با انتقاد از انتصاب‌های دستوری در شبکه پولی کشور، گفت:در یک پرونده بزرگ اقتصادی، شعبه یک بانک ۳ هزار میلیارد تومان ال سی غیرواقعی داشته است که اگر یک نفر متخصص بود متوجه می‌شد این‌کار ایراد دارد، در این میان پرونده‌های تخلف اقتصادی بزرگ نتیجه تخلف‌های یک گروه است که در نهایت تمام مشکلات بر سر یک نفر آوار و اسم یک نفر به عنوان متخلف اعلام می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای روز گذشته با حضور در پارلمان بخش خصوصی گفت: اگرچه تخلفات بزرگ اقتصادی توسط یک گروه انجام می‌گیرد اما در نهایت تخلفات پای یک نفر نوشته می‌شود. مقوله مورد اشاره معاون اول قوه قضائیه کافی است تا اهل اشاره متوجه شوند که اعضای اتاق فکر مفاسد اقتصادی (‌سناریونویسان، تهیه‌کنندگان، مجریان و... ) پیشاپیش از منظر حقوقی و مالی حساب همه چیز را کرده‌اند به طوری که دست آخر در صورت کشف فساد نیز یک نفر یا تعداد محدودی از افراد گیر می‌افتند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: