آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 24 اسفند ماه 1395 = 14-03 2017

جنگ جهانی پرچم‌داران گوشی‌ های هوشمند

ادعای جدید: آیفون ۸ جذاب‌تر از گلکسی اس ۸ خواهد بود

فناوری اطلاعات > سخت افزار - امسال جنگ جهانی پرچم‌داران گوشی‌های هوشمند میان اپل و سامسونگ به اوج خود خواهد رسید.

به گزارش خبرآنلاین، سامسونگ با گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس و اپل با سه گوشی ازجمله یک گوشی متفاوت به نام آیفون 8 (یا آیفون 10) به جنگ یکدیگر خواهند رفت.

با رونمایی زودهنگام گلکسی چند ماه زودتر از آیفون، کره‌ای ها امیدوارند تا گوشی خود را قبل از ورود آیفون 8 به فروش رسانند. همین استراتژی را ال جی با جی 6 در برابر گلکسی اس 8 به اجرا گذاشته است اما بر اساس گفته‌های کارشناسان آیفون 8 از گلکسی اس 8 جذاب‌تر خواهد بود.

«مینگ-چی کو» تحلیلگر موسسه KGI Securities می‌گوید فاکتورهای گلکسی برای جذابیت فروش کمتر از آیفون 8 است و قطعاً مشتریان بیشتری را به‌سوی خود جذب خواهد کرد.

به گفته وی، نمایشگر OLED با صفحه متفاوت آیفون 8 یکی از این فاکتورها است که در سایز 5.8 اینچی بدون دکمه هوم فیزیکی تعریف‌شده و دوربین سه بعدی با فناوری جدید در خود جای‌داده است.

از سوی دیگر گلکسی نیز فناوری دستیار صوتی Bixby را در گوشی 6.2 اینچی اس 8 پلاس جای‌داده است که اسکنر عنبیه را نیز می‌توان به ویژگی‌های جذاب گوشی کره‌ای افزوده اما قطعاً کمتر از آیفون 8 فروش خواهد کرد.

ازآنجایی‌که در وال استریت نیز سهام اپل به دلیل ویژگی‌های جدید و آیفون 8 که هنوز نیامده، بالا رفته، قطعاً می‌تواند روی فروش اپل تأثیر بگذارد و باید شاهد فروش آیفون 8 بیشتر از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس باشیم.

گفته می شود گلکسی اس 8 به قیمت 799 دلار و اس 8 پلاس نیز 899 دلار (قیمت پایه) به فروش خواهد رفت که بسیار گران تعیین شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: