آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 28 اسفند ماه 1395 = 18-03 2017

ایران؛ پیشنهاد یک روزنامه آمریکایی به ترامپ

یک روزنامه آمریکایی پیشنهاد داده که ترامپ در عید نوروز برای مردم ایران پیام دوستی بفرستد و بگوید: اکنون زمان آن است که اتحاد خود را با مردم ایران به نمایش بگذاریم.

روزنامه نیویورک پست نوشته، آمریکا باید با استفاده از فرصت عید نوروز به مردم مظلوم ایران نشان دهد که دوستی در کاخ سفید دارند.

این روزنامه به شدت از سیاست های منطقه ای دولت پیشین آمریکا انتقاد کرده و نوشته، دولت اوباما به جای حمایت از شورش های مصر و لیبی باید از ناآرامی های سال 88 در ایران حمایت می کرد.

به نوشته این روزنامه آمریکایی، واشنگتن باید به کسانی که خواستار آزادی ایران هستند این پیام را برساند که با اهداف آنان همراه است تا بتوانند حکومتی "لیبرال و حامی غرب " را در این کشور بر سر کار بیاورد.

نیویورک پست ضمن بیان اینکه پیشنهاد ما به ترامپ این است که طی پیامی نوروز را به مردم ایران تبریک بگوید افزود: اکنون زمان آن است که اتحاد خود را با مردم ایران به نمایش بگذاریم، مردمی که در زمان اوباما دوستی در کاخ سفید نداشته اند.



ناشناس March 17, 2017 06:12 AM

امريكا هيچ وقت نميتونه دوست مردم ايران باشه اگر اينجوري بود با خميني جلاد در ٤٠ سال پيش تواني نميكرد كه حال بخواد دوست بشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى March 17, 2017 07:09 AM

اين كاملن درسته در زمان حاج حسين اوباما مردم ايران تنها بودند و با اينكه در سال ٨٨ اورا صدا كردند و گفتند اوباما اوباما يا با اونا يا با ما ولى شوربختانه با اينكه او كانديد حزب دمكرات بود كنار آخوندها و ديكتاتور ها قرار گرفت و به مردم ايران پشت كرد حالا وقتشه كه ملت ايران يك حامى داشته باشند تا با دلگرمى بيشتر شمشير مبارزه با آخوندها را از نيام بيرون بكشند و اين رژيم دزد و جنايتكار و حامى تروريست را به جهنم بفرستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Rastgoo March 17, 2017 02:10 PM

هموطنان در زمان شاه هم امریکا با ایران دوست بود به نظرم در دوستیها هم گاهی دو طرف در مورد هم به ناحق قضاوت و یا اشتباهاتی میکنند اما اگه یادتون باشه زندگی ما بهتر از اون نمیشد بخصوص وقتی که شاه گفت صدای انقلاب شما رو شنیدم و قصد دشت شرایط سیاسی را هم آزادتر کند و اگه ملت شورش نمیکردن تا حالا بهترین و آزادترین کشور رو داشتیم پس دوستی با امریکا همیشه به سود ما بوده اما از زمان دوستی ایران با روسیه مدت ۳۸ سال چه بلاهایی که این روسیه با شاگردان پرورش داده خودش بر سر ما نیاورده !؟ پس بیایین به دولت ترامپ دسته دوستی بدیم ( منکه به ترامپ و دولتش خوشبین هستم )

گزارش یا اعتراض به این نظر


نويدي March 17, 2017 04:26 PM

تنها تفاوت بين اوباما و جيمي کارتر, فقط رنگ پوستشون بود
هر دو ملا دوست

گزارش یا اعتراض به این نظر


shahab March 17, 2017 11:50 PM

درود
در شرایط فعلی و با این آخوندها که همیشه دشمن مردم بوده و خواهند بود یک صدای دوستی هم خوبه حالا این صدا از امریکا باشه یا از عربستان از هر جا باشه آخوند یک تهمتی میزنه و دوستانه چپی هم حمایت میکنند تا برادر پوتین اخوراش پر و پیمان باشد باری هنوز که خبری نیست اما میبینم دوستانه چپ حاضر و آماده هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa March 18, 2017 08:43 AM

اقای ناشناس ایا زمان جرالد فوردونیکسون و کلا جمهوریخواهان چه دشمنی امریکا باایران داشت? این دموکراتها بخصوص با امدن جیمی کارتر تا اوباما که صدای جوانان میهنم در22 خرداد 88 نشنید ورو برگرداند و باجها به رژیم تهران داد دشمن مردم همین دموکراتها بودن بنظر من ترامپ در مدت کمتراز یکماه خوب داره کار میکند شوخی نیست کثافتکاری های 8 ساله اوباما درخاورمیانه جمع کردن یکیش گفت وشنود برج ترامپ قراراست افشا شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان March 18, 2017 08:52 AM

ما پیشاپیش دست آقای ترامپ را به قصد دوستی میفشاریم اما ضمن احترام به ایشان و طرفدارانشان موضوع بسیاری مهم و قابل برسی آن است که متاسفانه برخی از دوستان ما به تصور اینکه آقای ترامپ بعنوان رئیس جمهور در آمریکا حرف اول را در راس امور میزنند به اظهارات برخی از خبرگزاریها و یا اشخاصی خاص که در جهت خواسته های بر حق مردم ایران دلخوش هستند! اما به باور ما رئیس جمهور آمریکا مطیع و مجری طرحها و برنامه هایست که توسط مجموعه افراد ناشناسی که بطور عادی در میان مردم زندگی میکنند ریخته شده بنابر این قدرت رئیس جمهور در آن حدی نیست که برخی از دوستان به آن دل خوش بسته اند! برای مثال نقض فرمانهای پی یا پی آقای ترامپ در باره مهاجرت اتباع برخی از کشورهای مسلمان ثابت کرد که کسانی در آمریکا یافت میشوند که قدرت آنها بسیار فراتر از رئیس جمهور باشد، مانند یک قاضی!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: