آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 28 اسفند ماه 1395 = 18-03 2017

سوق دادن فضای مجازی به سمت مطالبات دینی

دیگربان: محمدعلی موحدی کرمانی٬ امام جمعه موقت تهران می‌گوید «استفاده غلط» از فضای مجازی موجب متلاشی شدن خانواده‌ها شده و باید این فضا را به سمت «مطالبات دینی و اخلاقی» سوق داد.
وی گفته «استفاده غلط از فضای مجازی باعث شده اعضای خانواده از یکدیگر جدا شوند، خانواده‌ها متلاشی شوند و آمار طلاق رو به افزایش رود. فرهنگ دینی آسیب می‌بیند.»
موحدی کرمانی افزوده «باید فضای مجازی را پر از معارف دینی و بصیرت سیاسی کرد که در این زمینه وظیفه نخبگان سنگین است. هشدارهای لازم داده شود تا از استفاده غلط که بنیان‌های اخلاقی کشور را از بین می‌برد پرهیز شود.»
امام جمعه موقت تهران از «نخبگان» خواست «سفارشات لازم» را در این زمینه به «مردم و خاصه جوانان» بکنند.
وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز تهران درباره برجام گفت که «همین یک دفعه بس است و دیگر نباید تجربه کنیم.»
موحدی‌ کرمانی همچنین از مسئولان کشور خواست «برای این بیکاری خانمان‌سوز فکری کنند. اثر سمینارها و جلسات برای رفع مشکلات مردم چیست؟ نکند تنها حرف باشد و عملکردی نباشد.»



GHASEM March 18, 2017 12:29 PM

این یارو مثل اینکه تازه به مملکت آخوند زاده وارد شده مردک تا زمانی که میلیونها دلار صرف تبلیغات اسلامی و بنیاد نشر کوفت امام و هزاران زهر مار دیگه میشه تو صحبت از فکری به حال بیکاری کنند میکنی خودتو به اون طرف نزن مشکلات ایران تا این همه انگل در و برش پرسه میزنند قابل حل نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang March 18, 2017 12:30 PM

یک از دلیل ماندن آخوندا بر سر قدرت وجود میلیون ایرانی ضعیف جامعه هست که با دیدن ریش و عبا عمامه آخوند فکر میکنه آخوند یک شخص مقدس یا اولاد پیخمبر یا خود امام هست و چشم وگوش بسته پیرو دستورات آخوندا بودن ولی دنیا مجازی مخصوصا تلفن گوشی باهوش این وضع عوض کرده و این نیرو عظیم ایرانی را دشمن آخوندا کرده چون حالا ایرانی با رجوع به اطلاعات مجازی خودش را عالم دنیا و استاد همه چیز میدونه و حرفها آخوندا براشان مثل شاش و گه بی ارزش شده و من سال ۱۳۹۶ را سال مرگ آخوندا در ایران میبینم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: