آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 29 اسفند ماه 1395 = 19-03 2017

فیلم: وقوع سونامی در بوشهر؛ کشته و مفقود

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از مفقود شدن پنج تن و مصدومیت 20 نفر در پی بروز پدیده طبیعی نادر در سواحل بوشهر خبر داد. (فیلم زیر)

اسماعیل نجار در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: صبح امروز بروز پدیده ای نادر به نام "فیش" در بندر دیر، عسلویه و نخل تقی سبب مصدوم شدن 20 نفر شد.

وی ادامه داد: این حادثه طبیعی نادر سبب مفقود شدن پنج تن شده است، که سه یا چهار نفر از این افراد نیز جز مسافران و گردشگران نوروزی بودند.

نجاز با بیان اینکه شدت این پدیده در بندر دیر بیشتر بوده است گفت: در پی این حادثه به تعدادی از قایق ها و کشتی ها و همچنین لنج‌ها خساراتی وارد شد.

فرماندار شهرستان دیر نیز با اشاره به اینکه همجنان از سرنوشت پنج نفر از حادثه‌دیدگان طغیان دریا در بندر دیر خبری در دست نیست، گفت: با تلاش نیروهای امدادی جسد یک مرد ۵۰ ساله پیدا شد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه شدت جریان آب به حدی بوده که قایق‌ها را به بیرون از ساحل پرتاب کرده است گفت: همچنین موج وارده به مراکز جمعیتی در ساحل نیز وارد شده و به برخی از خانه ها و واحدهای تجاری خساراتی را وارد کرده اند.




www.youtube.com/watch?v=UGZeuDnCms8

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: