آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 6 فروردین ماه 1396 = 26-03 2017

روحانی؛ توصیه شریعتمداری و حمله صفوی

پاسدار رحیم صفوی به روحانی‌: رئیس‌جمهور باید کار بلد باشد و آمار غلط ندهد

حسین شریعتمداری: دولت که در کلاس اقتصاد مقاومتی رفوزه شده است کنار بکشد، این هم به نفع ملت است هم به نفع خودشان

پاسدار رحیم صفوی مشاور نظامی خامنه ای امروز در کاشان با حمله به روحانی گفت‌: رئیس‌جمهور باید کار بلد باشد، صادق باشد، و آمار غلط ندهد، ولایت مدار باشد و لازم به ذکر است در کشور ما یک گفتمان واحد رهبری وجود دارد و گفتمان دیگر معنی ندارد.

وی افزود‌: امیدواریم دولت آینده خودش را در زیرمجموعه رهبری بداند و خود را نفر دوم بداند و آنچه را که رهبری می‌گوید عمل کند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان نیز با بیان اینکه دولت در کلاس اقتصاد مقاومتی رفوزه شده است، گفت: کنار بکشند، این هم به نفع ملت است هم به نفع خودشان.

به گزارش فارس، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید، اظهار داشت: وقتی مقتدای امت چند سال پی در پی بر ضرورت اقتصاد مقاومتی تأکید می‌کنند، نشانه آن است که مسئولان اجرائی کشور در این کلاس رفوزه شده‌اند.

وی افزود: این رفوزه شدن فقط می‌تواند دو علت داشته باشد، یا نمی‌توانند و تخصص لازم را ندارند و یا نمی‌خواهند و دغدغه ندارند و در هر دو صورت نتیجه یکسان است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان در پایان خاطرنشان کرد: تنها راه چاره، کناره‌گیری آنان است وگرنه این قافله تا به حشر لنگ باقی می‌مان، این کناره‌گیری هم با نفع مردم است و هم به نفع خودشان.



اردلان March 26, 2017 07:12 AM

درحال حاضر بدلایل وجود رژیم جنایتکار و دست نشانده ولایت وقیح باید ساختار اقتصادی در ایران را ویران شده تصور کرد! زیرا تا مدامی که این حکومت بر سر کار باشد، آش همین است وکاسه همانا هیچ شخصی و یا گروهی در چهار چوب حکومت توان بازسازی این اقتصاد را ندارد! این عروعر کردنهای شریعتمداری طبق دستور برنامه های پیش بینی شده از سوی اجانب بوده و بیشتر به بادی میماند که ازپشت خر در میشود و فقط برای سرگرم کردن عوام بکار میرود نه چیز دیگر! به گفته یکی ازیاران اقتصاددان ما، پس از سرنگونی این حکومت اشغالگر اجنبی زاده توسط خود مردم تنها کسانی که درنهایت بتواند این اقتصاد را با تلاشهای فراوان و زمان بر بار دیگر بر طبق اصول علمی از پایه بنا نمایند، فقط کارشناسان مجرب و تحصیل کرده میهن پرست قادر خواهند بود اقتصادی کماکان شبیه به دوران پهلوی را بازسای کنند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: