آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 21 فروردین ماه 1396 = 10-04 2017

فیلم؛ انتقاد جمهوری اسلامی به مجری مغضوب

روزنامه جمهوری اسلامی از مجری و طنز پرداز تلویزیون "انتقاد کرد.

این روزنامه نوشت: یک مجری طنزپرداز تلویزیونی که مغضوب واقع شده بود، مدتی است چند برنامه تلویزیونی به او سپرده شده و مورد حمایت شدید رسانه ملی قرار گرفته است.

وی در قبال این امتیازات که دریافت کرده، حمله به دولت یازدهم در آستانه انتخابات را در دستور کار برنامه‌های تلویزیونی خود قرار داده و به همین دلیل این روزها مورد ستایش رسانه‌های افراطی قرار گرفته است.




www.youtube.com/watch?v=uj1IlEsEC1o

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



akbar April 10, 2017 12:02 PM

اینهم کمدی جمهوری اسلامی
خنده ای هم در کار نبود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mahmoud April 10, 2017 12:52 PM

این مهران مدیری هم از توبره میخوره و هم از کاهدون، بسیار آدم نون بنرخ روز خور است، الان با افراطیها گرم گرفته چون میدونه که صدا و سیما دست افراتیهاست ، ولی من میگن مرگ بر افرآتی و اصلاح طلب و همه مزدوران ج اسلامی کثیف با رهبر الاغ و سران دزدش

گزارش یا اعتراض به این نظر


daneshjo April 10, 2017 01:04 PM

جناب آقا مدیری -خریدو فروش در تمام دنیا معمول است- بهتر از انست که دور ریخته شود در ضمن این طور که معلوم است به جناب عالی‌ بد نمی گذارد- پست و مقام که در صدا سیما دارید از نظر وزن که شامل خردو خوراک است کمی‌ ندارید -لباس چرم هم که به تن‌ دارید- لطفا با عرض *پوزش * جوش مردم را نخورید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: