آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 20 فروردین ماه 1396 = 09-04 2017

وزیر دولت تدبیر و امید: افسردگی و ناامیدی

افزایش ۲برابری افسردگی در ۲۶ سال گذشته/ امروز مردم در مسیر ناامیدی هستند

وزیر بهداشت با بیان اینکه متأسفانه در ۲۶ سال گذشته افسردگی در کشور ۲ برابر شده است گفت: مردم قربانی تصمیمات نادرست برخی مجموعه‌های سیاست‌گذار هستند و امروزه متأسفانه آنچه می‌بینیم در مسیر ناامیدی است و ملتی که امیدوار نباشد نیازی به تلاش و حرکت نمی‌بیند.

به گزارش فارس، سید حسن قاضی زاده هاشمی گفت: جامعه ما اکنون مملو از مشکلات است و مردم در مسیر ناامیدی هستند، اما متاسفانه گاهی سیاستمداران چشم را بر مسائل می‌بندند و تنها مشکلات را اضافه می‌کنند.

وزیر بهداشت گفت: در کشور ما زنان نسبت به مردان بیشتر مبتلا به افسردگی می‌شوند و هم‌اکنون این اختلالات روانی 50 درصد رشد داشته یعنی می‌توان گفت در ایران افسردگی در طول 26 سال گذشته 2 برابر شده است.

وزیر بهداشت گفت: در منطقه وضعیت ما از لحاظ افسردگی شدید نسبت به دیگر کشورها نامناسب‌تر است. براساس نتایج یک مطالعه شهرهای تهران، فارس، اصفهان و چهارمحال و بختیاری به ترتیب بیشترین درصد افسردگی عمیق را دارند.



آرش - صبحی April 9, 2017 03:02 PM

متاسفانه چاله بیماری افسردگی ملت ایران ازهمان روزی کنده شدکه بلیه آخوندوشیخ وملاوآیت الله برکشورما سایه افکن شد ازهمان روزی که آیت الله خمینی دربهشت عربده کشید،من به پشتوانه این ملت دولت تعیین میکنم نعره کشید توی دهان این دولت میزنم وکثیری ازمردم فریب خورده وغافل ازماهیت این طایفه، با فریاد الله واکبرسخنان پیرمردمرگ آفرین وخدعه کارراتائید کردند آری ۳۸ سالست که ملت ایران وسه نسل متوالی دارند درآتش قبیله آخوندها میسوزند آقای هاشمی وزیر بهداشت بازهم آدم منصفیست که دارد به چنین بیماری مزمن وخطرناکی اعتراف میکنند آقای خامنه ای وروحانی وخاتمی و هنوزحیا نمیکنند اصلاح طلبان شرم نمیکنند، نواندیشان دینی شرم وحیا را قی کرده اند، وبازهم دارند با یک مشت حرفهای بی پایه واساس مردم را به شرکت درانتخابات تشویق میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: