آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 21 اردیبهشت ماه 1396 = 11-05 2017

دستگیری دهها دختر و پسر دیگر در مهمانی

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب گرگان از دستگیری ۶۰ دختر و پسر در پارتی شبانه گرگان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری گلستان، عزت الله حمزه نژاد با اعلام این خبر، اظهار کرد: این افراد در یک پارتی شبانه در توسکستان گرگان با دستور مقام قضایی و توسط پلیس امنیت اخلاقی دستگیر شدند.

وی با بیان این که تست الکل تعدادی از شرکت کنندگان در این میهمانی شبانه مثبت شد، افزود: در بازرسی از محل، مقداری مشروبات الکلی نیز کشف و ضبط شده است.

حمزه نژاد گفت: برای افرادی که تست الکل آنها مثبت شده به همراه مالک ویلا و گردانندگان این پارتی شبانه، در دادسرای عمومی و انقلاب گرگان پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: پرونده مابقی شرکت کنندگان در این پارتی شبانه به اتهام رابطه نامشروع در دادگاه کیفری گرگان در حال رسیدگی است.


دستگیری ۷۰ زن و مرد در دو جشن شبانه در قم و اهواز

خبرگزاری هرانا ـ دادستان عمومی و انقلاب قم گفت که «با دستور قضایی» ۴۵ زن و مرد در یک مهمانی جشن شبانه در کارگاه تولید مبل در حاشیه شهر قم دستگیر شدند. به گفته وی، ۱۴ نفر از این شهروندان به زندان معرفی شدند و بقیه افراد با اخذ ضمانت تا رسیدگی نهایی آزاد شدند. از سوی دیگر، ۲۵ دختر و پسر جوان که در یک پیتزا فروشی در حال برگزاری جشن تولد بودند توسط ماموران پلیس دستگیر شدند. این پیتزا فروشی توسط ماموران پلیس پلمپ و متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از میزان، مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از دستگیری ۴۵ زن و مرد در پارتی شبانه خبر داد و گفت: “حسب گزارش پلیس اطلاعات و امنیت استان قم مبنی بر حضور تعدادی از افراد مذکر و مونث در داخل یک کارگاه مبل سازی در حاشیه شهر پس از صدور دستور اکیپ‌های انتظامی فورا به محل اعزام شدند”.


بازداشت ۲۵ دختر و پسر در یک پیتزافروشی اهواز

به گزارش رکنا، شب گذشته، ۲۵ دختر و پسر جوان که در یک پیتزا فروشی در حال برگزاری جشن تولد بودند توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.

گفتنی است این پیتزا فروشی توسط ماموران پلیس پلمپ و متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند.


۳۶ دختر و پسر جوان در آبادان دستگیر شدند

خبرگزاری هرانا ـ ۳۶ دختر و پسر جوان در حال برگزاری یک مهمانی جشن در آبادان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، شامگاه شنبه ۹ اردیبهشت ماه امسال ماموران تیمی از ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آبادان به یک منزل شخصی به دلیل برگزاری جشن در این شهر یورش بردند.

ماموران با حضور در این خانه با ۳۶ دختر و پسر حاضر در مهمانی را بازداشت کردند.

بنا به این گزارش، همه این دختر و پسرهای جوان برای تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند.



گزارشگر May 11, 2017 12:29 PM

امیدوارم همه ایرانی هایی که قصد دارند در انتصابات حکومتی شرکت کنند معنای امنیت را درک کرده باشند این دستگیری ها که برای یک جشن تولد و یا یک میهمانی انجام گرفته نشاندهنده امنیت شماست فقط باید درکش کنید ! امنیت از این بهتر هم میشود ؟؟ آیا دوباره شاهد صف در انتصابات رژیم خواهیم بود ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: