آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 13 خرداد ماه 1396 = 03-06 2017

مزدوران سلیمانی، بارزانی را تهدید کردند

خبرگزاري آريا: يکي از رهبران عصائب اهل الحق عراق، به مسعود بارزاني رييس اقليم کردستان هشدار داد از تحريک کردن نيروهاي آمريکايي براي حمله به بسيج مردمي (شبه نظامیان شیعی) دست بردارد.

جواد الطليباوي با انتشار بيانيه اي گفت که پس از سخنان سران پيشمرگ که گفته بودند سر «آزاد کنندگان سرزمين عراق» را خواهند بريد، نقش مسعود بارزاني در زمينه توطئه ضد بسيج مردمي براي هر عراقي شريفي مشخص شد.

وي افزود: بمباران جنگجويان ما با واکنشي شديد در داخل و خارج جبهه هاي نبرد، مواجه خواهد شد. هر کس که ديگران را به حمله تحريک کند بهاي گزافي خواهد پرداخت و در آن زمان ديگر راه حل هاي سياسي در برابر خشم شرافتمندان عراقي سودي نخواهد داشت.

عصائب اهل الحق سال 2006 با جدايي از جيش المهدي به رهبري مقتدا صدر اعلام استقلال کرد. اين نيروها که در زمان حاضر رهبري آنها با قيس الخزعلي است، از مهمترين گروه هاي ائتلاف بسيج مردمی به شمار مي آيند.


هشدار کُردهای سوریه به مزدوران سلیمانی

فرمانده کُرد نیروهای دموکراتیک سوریه به روزنامه فرامنطقه‌ای «الشرق‌الاوسط» گفت به شبه نظامیان الحشد الشعبی عراق اجازه عبور از مناطق تحت کنترل خود را نمی‌دهیم.

به گزارش العربیه، این فرمانده تاکید کرد حضور نیروهای تحت امر حکومت ایران برای ما قابل قبول نیست و تحت هیچ شرایطی اجازه برقراری پل ارتباطی به حشد الشعبی عراق و رژیم سوریه را نخواهیم داد.

یک مقام آمریکایی روز سه‌شنبه اعلام کرد ارسال اسلحه برای جنگجویان کرد سوریه آغاز شده و به آنها در عملیات بازپسگیری شهر الرقه از گروه داعش کمک خواهد شد.



رضا.ف June 1, 2017 03:21 PM

بهتون قول میدم روسیه از حالا داره به نیروهاس داعش تو رقه سلاح و تصاویر ماهواره ای میفرسته جالبه روسیه احزا توافق امریکا با داعش رو نداد تا داعش به سمت جنوب عقب نشینی بکنه هر کدوم از اعضای داعش که بخواد از شهر بره توسط موشکهای روسی هدف قرار میگیره و با زن و بچش کشته میشه احتمالابرای فقتخ رقه حمام خون راه خواهد افتاد و علاوه بر نیروهای دموکراتیک و داعش تعداد زایدی زن و بچه کشته خواهند شد ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: