آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 28 اردیبهشت ماه 1396 = 18-05 2017

راز سیاه هیتلر از زیر خاک بیرون کشیده شد

العربیه: نازی‌های در جریان جنگ جهانی دوم جنایت‌های بسیاری انجام دادند که مهم‌ترین آن اقدام برای نابودی قوم یهود بود، و به همراه آنان بسیاری از اقلیت‌های دیگر نیز به کام مرگ کشیده شدند.

وقتی شکست آنها نزدیک شد، نازی ها دست به پنهان کردن مدارک با کشتن شاهدان و سوزاندن تاسیسات زدند. یکی از این سایت‌ها اردوگاه مرگ در «سوبیبور» در کشور لهستان است که اخیرا باستانشناسان از آن خاکبرداری کردند و چیزهایی یافتند که تکان دهنده است.

کشور لهستان که در اول جنگ جهانی دوم توسط آلمان اشغال شد محل اردوگاه‌های مرگ بسیاری مانند آشویتز و تربلینکا بود.

ارودگاه سوبیبور یکی از آنها بود که عده زیادی در آن کشته شدند. این اردوگاه بخشی از عملیات «راین‌هارد» بود که طی آن بیش از ۲ میلیون نفر کشته شدند.

قربانیان با قطار به این اردوگاه آورده می شدند و دیگر از آن خارج نمی‌شدند. در آخر جنگ نازی‌ها شروع به پنهان کردن رد پای خود شدند. آنها ارودگاه‌ها را سوزاندند و قبرها را با سیمان پر کردند.

اخیرا یک تیم لهستانی- اسراییلی از باستانشناسان اقدام به پرده برداری از جنایت‌ها در اردوگاه سوبیبور کردند.

آنها سعی کردند بفهمند که در اردوگاه چه اتفاقی افتاده است و روح درگذشتگان را قرین آرامش کنند. یکی از باستانشناسان اسراییلی به نام یورام هایمی ۲ عموی خود را در این اردوگاه از دست داده است.

آنها قفل ها و کلیدهایی را پیدا کردند که زندانیان را در داخل سلول ها نگه می داشت و بسیار مهم هستند. وسایل شخصی زیادی هم در این اردوگاه پیدا شده است.

آنها تعداد زیادی جسد نیز کشف کردند. حدود ۶۰ زندانی از این اردوگاه جان بدر بردند، اما باقی در این گورهای دستجمعی دفن شدند.

بیشتر اردوگاه نابود شده، اما بخشی از بناهای ترسناک آن و از جمله دیوار اتاق گاز باقی مانده است.

ما ممکن است هیچ وقت متوجه نشویم که چگونه کسی می‌تواند چنین جنایت‌هایی را انجام دهد. اما دستکم قربانیان این اردوگاه سرانجام با احترام به خاک سپرده شدند. باشد که دیگر چنین جنایتی اتفاق نیفتد.



مهرداد May 18, 2017 02:21 PM

وقتیکه آدم فیلم های مستند زمان آلمان نازی را می بیند
کاری به غیراز گریه کردن ندارد۰ کودکی یهودی را در فیلم
دیدم که همراه مادرش بود و می خواستند مادر را به ارودگاه
مرگ ببرند۰ کودک که می دوید و می خواست به طرف مادرش
برود سرباز نازی او را کتک می زد و مانع می شد۰ حیوان هم
دست به این جنایت نمی زند۰ این باید درسی برای ما آدمها
باشد که نگذاریم این جور جنایت ها تکرار شود و سرانی چون
رژیم در ایران از مرگ و نابودی اسرائیل یا کشور دیگری سخن
بگویند۰ نویسنده آلمانی می گوید: "قبل از اینکه سربازی به
جبهه فرستاده شود، جنگ در سر (مغز) آغاز می شود"۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush May 18, 2017 02:23 PM

کمی صبر تا رژیم خونخوار آخوندی اسلامی ایران به بمب اتمی دست پیدا کند, هیچ کجای دنیا جای امنی بود؛ یا این رژیم سرنگون میشود و یا اینکه دوران بسیار تاریک دیگری در راه است

گزارش یا اعتراض به این نظر


جمالي May 18, 2017 03:23 PM

صد رحمت به هيتلر آخوندها جنايايتي كردند كه روي هيتلر را سفيد كردند ، عده اي آخوند شكم باره كه در زندگي يك دقيقه كار نكردند و مثل ژالو از دست رنج ديگران تغذيه ميكنند و بر جان و مال و ناموس مردم مسلط شده اند در اينده اي نزديك دنيا ميفهمد كه صدرحمت به هيتلر

گزارش یا اعتراض به این نظر


مریم May 18, 2017 03:59 PM

رئیسی هم از قماش هیتلر است با آین تفاوت که راز جنایتهایش در زمان حیاتش فاش شد من خیلی احمق و بی بته هستم اگر به عمامه دار رأی بدهم واصلا از دیدن او ن قیافه منحوسشان حالم بهم میخورد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: