آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 17 خرداد ماه 1396 = 07-06 2017

حوادث تهران؛ ترامپ: خیاط هم در کوزه افتاد!

رئیس جمهور آمریکا امروز در واکنش به حوادث تهران، بار دیگر حکومت ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد و حاکمان این کشور را قربانى شرارت هاى خودشان دانست.

خبرگزاری فارس نوشت: ترامپ در بیانیه اش هرچند با مردم ایران ابراز همدردی کرده، اما تلویحا حکومت تهران را قربانی تروریسم خودخوانده توصیف کرده است.

در بیانیه رئیس جمهور آمریکا آمده است: ما براى قربانیان بیگناه حملات تروریستى در ایران، و مردم ایران که اوقات چالش برانگیزى را تجربه مى کنند، اندوهگین هستیم ، اما تاکید می کنیم که حکومت هايی که حامی تروریسم هستند، خود را در معرض این تهدید قرار می دهند که قربانی شری شوند که خود گسترش می دهند.

بیانیه کاخ سفید درباره حوادث تهران: با قربانیان بی‌گناه و مردم ایران عزاداریم....تاکید بر اینکه کسانی که از تروریسم پشتیبانی می کنند در معرض قربانی شدن شری قرار می گیرند که خود آفریده اند.


خیاط هم در کوزه افتاد

داستان این ضرب‌المثل به زمان‌های دور بر می‌گردد. زمانی که خیاطی در شهری مغازه‌ای کوچک داشت که بر سر راه گورستان بنا شده بود.

هر زمان فردی می‌مرد، برای تدفین او از جلوی مغازه خیاط رد می‌شدند. روزی خیاط با خود فکر کرد که تعداد مردگان را بشمارد و از این طریق برای خود سرگرمی درست کند. اما چون حافظه خوبی نداشت، تصمیم گرفت کوزه‌ای را از دیوار آویزان کند و سنگ‌ریزه‌هایی را کنار آن قرار دهد و هربار که فردی می‌میرد، سنگی داخل کوزه بیندازد.

آخر ماه که می‌شد کوزه را خالی می‌کرد و سنگ‌ها را می‌شمرد.

دیگر مردم آن محل هم از سرگرمی‌ او خبر داشتند. هربار که از آنجا رد می‌شدند، به او می‌گفتند: چه خبر خیاط؟ و خیاط می‌گفت که مثلا امروز سه نفر در کوزه افتادند.

از قضا مرگ به سراغ او هم آمد. روزی مردی که خبر از فوت خیاط نداشت، مغازه‌اش را بسته دید. از دیگران پرسید که خیاط کجاست و چرا مغازه بسته است؟ به او گفتند: خیاط هم در کوزه افتاد.



arzhang June 8, 2017 03:57 AM

حوادث انفجارهای تهران به مثل کار داعش و طالبان و یا القاعده نبوده که بگوییم یک حمله تروریستی بوده ولی بیشتر به یک حمله کماندویی بوده برای گشتن نمایندگان مجلس آخوندها
که شکست خوردند چون نمیدونستند تالار مجلس درب فولادی ضد انفجار دارد و این گروه نتوانستند بروند تو مجلس تا یک آخوند میوه درشت را بگشند که بعد ساختمان برای انها شد به مثل یک تله موش و انها در طبقه ۴ گشته شدند انفجار دوم هم برای گیج و گمراه کردن نیروهای امنیتی ولی انجا هم شکست خوردند که فرد نتونست قبر خمینی را منفجر کند به نظر من احتمال این حمله کماندویی کار ترامپ باشد را من رد نمیکنم چون ایشان بشدت از آخوندا متنفرند و همیشه امریکاییها را بیاد میاره که چطوری آخوندا ۴ هزار سربازامریکایی را در عراق بصورت ناجوانمردانه گشتند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش June 8, 2017 08:25 AM

این عملیاتی که خود جمهوری اسلامی در تهران انجام داد کمترین دستاورد را برای خود حکومت خواهد داشت در واقع جمهوری اسلامی با انجام حملات در تهران فقط دلخوشی موقتی برای خودش درست کرد و نتوانست کسی را فریب دهد

گزارش یا اعتراض به این نظر


akbar June 8, 2017 10:15 AM

آقای ارژنگ
چه تحلیل زیبایی
حیف شما که وقت عزیز تان را صرف ما میکنید
تشکر میکنم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: