آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 27 خرداد ماه 1396 = 17-06 2017

دولت آلمان: از لغو برگزیت استقبال می کنیم

برلین از تصمیم احتمالی انگلیس برای تجدید نظر در تصمیم خود برای خروج از اتحادیه اروپا استقبال می کند.

وزیر اقتصاد آلمان روز شنبه اعلام کرد برلین از تصمیم احتمالی انگلیس برای تجدید نظر در تصمیم خود برای خروج از اتحادیه اروپا که آن را چندان محتمل نمی داند استقبال می کند.

بریژیت زیپریس Brigitte Zypries به خبرگزاری رویترز اعلام کرد « من فکر می کنم در صورتی که آنها تصمیم خود درباره برگزیت را لغو کنند فوق العاده خواهد بود اما به نظر من این سناریو چندان واقع گرایانه به نظر نمی رسد ».

به گزارش خبرگزاری رویترز از برلین، در روزهای اخیر امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه، وولفگانگ شویبله وزیر دارایی آلمان و فرانتس تیمرمانس معاون کمیسیون اروپا اعلام کردند درهای اتحادیه اروپا تا زمانی که مذاکرات درباره برگزیت که دوشنبه به صورت رسمی آغاز می شود به پایان نرسید به روی انگلیسی ها باز است.

وزیر اقتصاد آلمان با تاکید بر اینکه دو طرف باید بر مذاکرات متمرکز شوند « این مذاکرات را دشوار اما رسیدن به توافق را امکان پذیر » توصیف کرد.



akbar June 17, 2017 03:04 PM

احتمالا انگلیس یک همه پرسی دیگر انجام خواهد داد

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردشیر June 17, 2017 10:41 PM

از اولش هم معلوم بود که اروپایی ها به شدت از بیرون رفتن بریتانیا از این یونیون وحشت دارند و تمام هارت و پورت های اولیه شون الکی بود الان هم که کار داره به مرحله ی اجرا در میاد وحشتشون چند برابر شده و تقریبا دیگه به طور کاملا علنی به التماس افاده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: