آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 30 خرداد ماه 1396 = 20-06 2017

حمله تروریستی پاریس؛ کشف انبار سلاح

یک منبع نزدیک به پرونده حمله شانزه لیزه روز سه شنبه اعلام کرد یک انبار سلاح در محل سکونت عامل این حمله توقیف شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس،‌ آدم جزیری 31 ساله که در حمله روز دوشنبه جان باخت، از سال 2015 به علت ارتباط با گروههای تندرو در فهرست افراد تحت نظر دولت فرانسه قرار داشت.

این منبع تأیید کرد وی که عامل حمله شانزه لیزه دیروز دوشنبه است 9 قبضه سلاح داشت که مقامات از آن مطلع بودند. سه قبضه از این سلاح ها مجوز داشت. تعدادی تپانچه سیگ-سوئر 9 میلیمتری و گلاک 9 میلیمتری و یک تفنگ از نوع کلاشنیکوف در بین این سلاح هاست.




www.youtube.com/watch?v=lOFwt43TmzE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



کاریکامراناتور June 19, 2017 06:06 PM

یکی در درون گرگ می پرورید
چو پرورده شد خواجه را بر درید

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش June 19, 2017 07:41 PM

انگلیس و فرانسه در شورش ۵۷فعالیت شدیدداشتند
از رفتن محمدرضا شاه بسیار خوشحال بودند
بارفتن آن مرد بزرگ دنیا را وحشت گرفت
شاید حالا کشورهای اروپایی متوجه این مهم شده باشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان June 19, 2017 08:04 PM

اوضاع در اروپا بسیار وحشتناک است چرا که با اجرای سیاستهای بسیار کثیف و احمقانه دول اروپایی سبب شکل گیری و رشد فزاینده تروریسم در بتن قاره سبز شده است! بدبختانه سیاستمداران جهانی هنوز با یکدیگر به این توافق نرسیده اند که گسترش تروریسم در سطح گیتی ارتباط مستقیم باحکومت غیرقانونی جمهوری اسلامی دارد! البته روشن نیست که چرا دولتهای کنونی اروپایی با اصرار بر ادامه اجرای طرحها و برنامه های کاملا احمقانه دولتهای پیشین خودشان حاضر شده اند تا حتی جان بسیاری از مردمان خود را نیز به خطر انداخته که به دنبال چه باشند؟ ناگفته نماند حمله های بیشمار تروریستها درجهان که موجب کشته و زخمی شدن مردم بیگناه دراین کره خاکی شده اند حاصل براه اندازی شورش ۱۹۷۹ در ایران توسط قدرتهای برتر جهانی آن دوران بودکه پس گذشت ۳۸ سال اکنون تروریسم گریبانگیر خود آنها نیز شده است!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: