آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 21 تیر ماه 1396 = 12-07 2017

احمد خاتمی: با تخریب سپاه گل به خودی نزنید

میزان: عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: مقام معظم رهبری از جذب حداکثری و دفع حداقلی گفتند، اما نباید جذب ما، جذب ابوجهل‌ها و طرد ما، طرد ابوذر‌ها باشد.

حجت السلام سیداحمدخاتمی در مراسم اختتامیه سی و یکمین دوره مسابقات قرآنی نیرو‌های مسلح گفت: شما را به خدا قدر نیرو‌های مسلح خودمان را بدانید.

وی با بیان اینکه کوبیدن سپاه، ارتش و دیگر نیرو‌های مسلح «خود زنی» است، افزود: چرا به اردوگاه خودتان گل می‌زنید.

امام‌جمعه‌موقت تهران تاکید کرد: بینی و بین الله، نیرو‌های مسلح ما یک مجموعه هستند و یک آرمان و هدف را دنبال می‌کنند، هیچکس حق ندارد آن‌ها را هدف قرار دهد.

خاتمی با اشاره به اینکه ما یک نظام هستیم، خاطرنشان کرد: وزارت دفاع موشک تولید می‌کند تا ارتش و سپاه و نیروی انتظامی، به دشمن ضربه بزند، خط کشی در این راستا معنی ندارد.



آرش - صبحی July 12, 2017 04:40 PM

احمد خاتمی داره مغلطه میکنه داره از ترس پرت وپلا میگه اصلا" چنین نیست نیروهای مسلح کشوراز همان روز اول انقلاب تا به امروز مورد بی مهری سران حکومت اسلامی و خشت اول این بنا را آقای خمینی با اعدام امیران ارتش بربام مدرسه رفاه گذاشت سپاه از منظر مردم ایران یک نیروی سوداگراست یک نیروی صد مردمی است البته وهزار البته که بدنه سپاه جدای از ملت ایران نیستند اما سران وسرداران دزد آن بسیار متفاوتند با بدذه سپاه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: