آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 26 تیر ماه 1396 = 17-07 2017

تیراندازی ماموران انتظامی به یک زن در تهران

در اثر تیراندازی ماموران انتظامی در تهران یک زن کشته و یک نفر دیگر مجروح شد. به گفته رئیس پلیس تهران این تیراندازی پس از وقوع یک فقره زورگیری رخ داده است.

به گزارش رادیو آلمان، روز دوشنبه بر اثر تیراندازی ماموران انتظامی در نزدیکی میدان المپیک تهران یک زن کشته شد. به گزارش تسنیم این زن "سابقه‌دار" بوده است.

حسین ساجدی‌نیا، رئیس پلیس تهران در باره این تیراندازی گفت که ماموران "پس از وقوق یک فقره زورگیری و سرقت به عنف" وارد عملیات شدند.

به گفته رئیس پلیس تهران، ماموران انتظامی به کمک مال‌باخته و تشریح مشخصات ظاهری سارقان، دست به تعقیب آنها می‌زنند. در این سرقت ظاهراً یک زن و دو مرد مشارکت داشته‌اند.

به گفته ساجدی‌نیا یکی از گشتی‌های حاضر در منطقه موفق به شناسایی "سارقان" می‌شود و دستور ایست می‌دهد. اما "سارقان" به فرمان پلیس اعتنایی نکرده و فرار می‌کنند.

پس از مدتی تعقیب و گریز سرانجام پس از چند شلیک هوایی، ماموران به سارقان شلیک کردند که یک زن کشته، یک مرد مجروح و نفر سوم نیز نخست متواری، اما پس از دقایقی توسط ماموران بازداشت می‌شود.



سیامک July 17, 2017 03:31 PM

باشگاه خبرنگاران جوان در ابتدا نوشته بود خودرویی که در میدان دهکده المپیک دچار سانحه شد٬ «مظنون به حمل مواد مخدر بود که پس از بی‌توجهی به فرمان توقف پلیس در حین فرار در خیابان‌های اطراف میدان المپیک با یک خودروی ۲۰۶ برخورد می‌کند و به ناچار در یک خیابان بن‌بست گیر می‌افتد » در کشور معلوم نیست چه خبره هر روز عده ای کشته میشه وهر سازمان وارگانی یک جور واقعه رو گزارش میکنه کشور واقعا در بحران غوطه ور شده چون بی صاحب در دست عده ای بی ناموس رها شده سردسته دزدان سید علی هرزه مثل دزدان دریایی چلاق و مفلوک در گوشه ای تماشا میکنه و جیزوجیز تریاک به بافور میچسبونه این بدکاره براش اصلا مهم نیست چه بلایی بر سر کشور و مردم میاد این ما مردم هستیم که به عنوان تماشاچیان ای تراژدی مجبوریم که پا پیش بزاریم و بساط رو جمع کنیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی July 17, 2017 04:26 PM

معلوم نیست که این آتش به اختیار خامنه ای جان چند نفر را خواهد گرفت ولی این حرکات از ترس آخوندهاست که سعی میکنند به جامعه بفهمانند که اگر شلوغ کنید ما هم شما را خواهیم کشت چون چند روز پیش یک جوان را در مترو کشتند و امروز یک زن را با اسلحه کشتند ولی مردم ما هرگز عقب نشینی نخواهند کرد و اعتراضات تا پیروزی نهایی ادامه دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: