آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 29 تیر ماه 1396 = 20-07 2017

اگر با آمریکا کنار بیاییم سرنگون می شویم

دبیر شورای نگهبان تأکید کرد: همه باید بدانند امکان اینکه با آمریکا کنار بیاییم نیست، اگر با آنان کنار بیاییم باید از مبانی انقلاب خود دست برداریم

به گزارش صدا و سیما، آیت الله احمد جنتی در مراسم نکوداشت سالروز تأسیس شورای نگهبان در ساختمان سابق مجلس افزود: طبق اصل 57 قانون اساسی، سه قوه زیر نظر ولی فقیه هستند و دیگران از نظر شرعی و قانون اساسی باید زیر نظر ایشان کار کنند.

آیت الله جنتی بار دیگر تأکید کرد: مسئله ولایت فقیه هنوز برای برخی جا نیفتاده است در حالی که از نظر شرعی باید تسلیم ایشان باشند و جایی که نظر ولی فقیه ارائه می شود قبول کنند حتی اگر مصلحت ندانند.

وی تأکید کرد: بر این اساس، رئیس جمهور باید تابع ولایت باشد نه بالعکس و دیگران هم باید تابع ایشان باشند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: به عنوان نمونه، اگر در خصوص روابط با آمریکا اختلاف نظر ایجاد شود، چه باید کرد؟ آیا جز این است که همانند زمان امام باید دشمنان انقلاب را بشناسیم، با آنان مقابله کنیم، تسلیمشان نشویم، روی پای خود بایستیم، مشکلات و تحریم ها را تحمل و عزت و عظمت خود را حفظ کنیم؟

وی هشدار داد: اگر بخواهیم با آمریکا کنار بیاییم صدها توقع از ما خواهند داشت، مبانی و معنویت ما را قبول ندارند و ایرادهای مختلفی مانند نقض حقوق بشر و مانند آن می گیرند.

دبیر شورای نگهبان گفت: اگر بخواهیم با آنان کنار بیاییم آیا حاضریم مبانی انقلابمان را کنار بگذاریم که مثلاً مشکلات اقتصادی را حل و فصل کنیم.

آیت الله جنتی با استناد به فرازی از بیانات امام راحل در نهی مذاکره با امریکا افزود: ایشان فرموده اند ممکن است برخی بگویند باید با قدرت ها ساخت، اما باید بدانند که سازش امروز؛ نابودی تا آخر و دفن اسلام تا آخر دنیا است.



كوروش July 20, 2017 06:56 AM

پس حاج اقا ظريف را براي چي فرستاده بوديد امريكا مگر جز براي إبراز ارادت و دستبوسي كار ديگري ايشانً داشت نكند سر خود امده بود چونً هيچ وزير خارجه اي از گروه برجام جز ايشانً در امريكا نبود هيچ مقام دولتي امريكا هم با ايشانً ديده نشد مگر در پشت پرده خبري بوده باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان July 20, 2017 07:26 AM

مانباید به یاوه گویهای سران نوکر معابی چون جنتی که فرزند خود را بخاطر کسب قدرت کشته است جدی بگیریم! منظور او در مورد این اظهارات بی اساس به هدف فریب عوام و افراد ساده اندیشی هست که تصور آنان برآن استوار است که حکومت ولایت مطلقه وقیح با آمریکا ضدیت دارد! اما بگواه تاریخ ثابت شدکه باگذشت ۳۸ سال ازعمر ننگین جمهوری اسلامی که نتنها این رژیم باآمریکا دشمنی ندارد بلکه دربسیاری از مواردآمریکا چه بصورت آشکار و یا پنهان سبب نجات این رژیم غیر قانونی و تروریست پرور شده است! بنابر این مردم باید بی اعتنا به یاوه گویهای طرفین فقط باید بفکر براه اندازی باشند برای نمونه در حال حاضر کارگران هفت تپه نیازبه حمایت همه جانبه مردم را دارند ویا مردم مبارزی که در قطارهای مترو تهران وکرج در حال بچالش کشیدن این حکومت اهریمنی هستند نیاز به همراهی دارند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


SHOWN July 20, 2017 07:27 AM

بدبختها چه با امریکا یا چه غیر از آمریکا شما رفتنی هستی!
بدبختها خبر ندارید که
که همگیتان نفرین شده اید! و نمیدانید که
خداوند چه اینده ایی را برای شما کرمهای زیر زمینی درنظر گرفته! خداوند بزرگ همه چیز بهتان داد از جمله قدرت! دخالت کردن روحانیون- در سیاست پایانی است برای زندگی شما ! و جایی جز به زیر زمین و تبدیل شدن به کرم ندارید !
هر چه خواستید مردم بیگناه را از بین بردید- بل خصوص هم وطنان بهایمان را حال نوبت شماست

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang July 20, 2017 11:01 AM

اخوندای دیگر هم ازین چرت و پرتها راجع به ولایت فقیه گفته اند که مردم هنوز نمیدانند ولایت فقیه از سوی امام مهدی انتخاب شده و باید پرستش کرد نه اینکه حالا بیضه اش ورم کرده تو رختخواب در حال مرگه ما بگوییم ان هم یک اخوند مفت خور و دزد و الاغ و پر از ضرر برای همه بوده وخوشحال بشوند که بزودی از شر این شیطان جنایتکارتروریست دارند خلاص میشوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی July 20, 2017 03:43 PM

احمد جنتی دارد با سادگی وکلامی آمرانه میگوید هشتاد میلیون ایرانی باید گوسفند وار تابع چوپانی بنام ولایت مطلقه فقیه باشند با چه زبانی باید سخن بگویند تا اصلاح طلبان فرصت طلب وعافیت جو بفهمند باید بصورت رباط گونه فرمانبر ومطبع دستور آقا باشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى July 20, 2017 05:26 PM

من تو كار و عدالت خدا موندم ، يكى رو مانند پروفسور_مريم_ميرزاخانى كه منشا خير و بركت نه تنها براى ايران بلكه جهان رو در سن ٤٠ سالگى از دنيا ميبره و يكى مثل اين خون آشام رو با اندى سال هنوز نگه داشته اونم سالم نه بيمارى و نه آلزايمرى ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


sarnegun July 20, 2017 09:49 PM

سر نگون باشد به جهنم مملکت را به باد فنا دادید ای غارتگران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: