آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 2 مرداد ماه 1396 = 24-07 2017

اعتراف امام جمعه رژیم به شکست نظام ولائی

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه رانت و پارتی‌بازی در ادارات غوغا می‌کند، گفت: این موضوع در استخدام‌های ادارات بسیار دیده می‌شود و مردم از این موضوع ناراحت و شاکی هستند.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله اسدالله ایمانی عصر امروز در همایش ائمه جمعه کل استان فارس با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی در سال 95 در عرصه‌های مختلف مثل اعتیاد، کم شدن آمار ازدواج، رشد طلاق فقر و بیکاری و مسائلی از این قبیل بیش از سال 94 بوده است، اظهار داشت: این موضوع عوامل مختلفی دارد که نخستین آنها، ترک امربه معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به معنای واقعی کلمه ترک شده است، گفت: نسبت به فرائض دین در جامعه حالت بی‌تفاوتی ایجاد شده است.

امام جمعه شیراز کم رنگ شدن معنویت در جامعه و خانواده را عامل دیگری برای افزایش آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: معنویت در جامعه مثل گذشته نیست البته در اقشار مختلف جامعه وجود دارد، اما در برخی از خانواده‌ها حالت دین‌گریزی به وجود آمده است. صله رحم و دیگر ارزش‌های اسلامی کمرنگ شده است.

آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه از ترغیب به کسب حلال و پرهیز از درآمد حرام غافل ماندیم، بیان کرد: گفت‌وگوها روی این نکته متمرکز نیست که آثار منفی مال حرام چه قدر است و ربا چه مشکلاتی ربا برای جامعه ایجاد می‌کند.

آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه ازدواج اسلامی در جامعه در حال فراموش شدن است، افزود: حتی در محیط روحانیت و خانواده‌های روحانیون هم مهریه‌ها سنگین دیده می‌شود.

وی تناقض رفتاری بین حرف و عمل مسئولان را عامل بی‌اعتمادی مردم دانست و خاطرنشان کرد: این بی‌اعتمادی به روحانیون هم سرایت کرده و اعتمادی که در گذشته به روحانیت بود به دلیل تناقضی که در چهره‌های مسئولان دیده می‌شود، از بین رفته است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: