آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 25 مرداد ماه 1396 = 16-08 2017

اعتصاب غذای کروبی و لشکرکشی در تهران

به گزارش رادیو فرانسه، مهدی کروبی، یکی از رهبرانِ جنبش اعتراضی سال ١٣٨٨، بگفتۀ اعضای خانوادۀ خود، از صبح چهارشنبه ٢٥ مرداد/ ١٦ اوت، در اعتصاب غذای خشک بسر می‌برد.

مهدی کروبی، برپایۀ اظهارات همسر وی، فاطمۀ کروبی، دو خواسته دارد که نخستینِ آنها «خروج ماموران امنیّتی از منزلی است که در آن در حصر بسر می برد» و دیگری برگزاری یک محاکمۀ علنی در صورتی که حصر او تداوم یابد.


لشکرکشی در تهران

گزارش فعالین از تهران: امروز ۲۵مرداد ۹۶ در تهران یک لشکر کشی محسوس عملیاتی شده و در جای جای تهران و نقاط استراتژیک مثل میدان ونک . میدان هفت حوض نارمک. میدان پونک. میدان تجریش و حدفاصل چهارراه پارک وی تا میدان تجریش ایست بازرسی های پرحجم و انباشت نیروهای مسلح، حتی در جهاتی گماردن نیرو بر بام بعضی ساختمانهای دولتی و برج های بلند بصورت نامحسوس اما قابل فهم بچشم میخورد.

این لشکر کشی حکایت از آن دارد که اگر شیخ مهدی کروبی جانانه بایستد دوران بیش پیش روی حکومت باقی نمی‌ماند. یا باید هزینه سنگین شهادت خودخواسته این معترض را بپردازد و منتظر حوادثی بنیان کن باشد. یا باید به خواست او تن در دهد که در آن صورت هم تابوی هیمنه نظام شکسته میشود.

بهر روی اعتصاب غذای خشک مهدی کروبی فاز جدیدی را در معادله قدرت اهریمنی رژیم ولایت فقیه رقم زده که مقاومت او می‌تواند جلاد بزرگ خامنه ای را وادار به عقب نشینی نماید یا در انتظار تبعات مقاومت احمقانه خود و رژیم سفاکش باشد. می‌توان گفت تهران آبستن حوادث بزرگی است.

در اغلب مناطق تهران ايست و بازرسي يگان هاى امام علي داير است. موتور سواران لباس شخصى در تيم هاي ده نفره (سرتيم مسلح، بقيه باطوم و شوكر). ترس از خشم مردم، به جان ديكتاتور وحشت انداخته است.



رژیمی اصلاح نشدنی August 17, 2017 04:20 AM

درحال حاضر فقط باید بستن تمام حسابهای ارزی رژیم دیکتاتور
درخارج وباز کردن حساب ملی ایران وواریز تمام فروشهای نفت گاز وعدم پرداخت به حکومت جانی آدمکش لذا
تا رفرادوم آزاد زیر نظر سازمان ملل
وقدرتهای غیر روسیه وچین که هم پیمان رژیم
ند فقط پرداخت هزینه دوایره کشور
حذف بوجه ارگانهای نظامی غیر ارتش
درواقع بستن نفس رژیم منحوط ترویسم در داخل و خارج همیاری ملی
چه از داخل وخارج وبازگشت به قانون اساسی مدنی نه مذهبی فرقه
ای این خواسته نوددرصد مردم ایران
سربلندی ایران عزیزمان به کوری
آخوندیسم


گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang August 17, 2017 05:40 AM

خبراعتصاب غذای اقای کروبی مثل توپ صداش به همه جا دنیا پیچید و روزنامهای دنیا توجه اش را به علی خامنه ای کرده اند که چطوری از یک مرد ۸۰ ساله که قلبش با باطری کارمیکند ترسیده و میگند اگر خامنه ای زود اعتصاب غذای کروبی را جدی نگیرد فردا دیگردیر هست و راست هم میگند چون حمایت مردمی در خواست رفع حصر کروبی ساعت به ساعت دارد بیشتر میشه مثل اعتصاب غذا اعضای دانشگاه پزشکی شیراز به حمایت کروبی یا جمع شدن فردا ایرانیان مقیم سوید و دمیدن نفس تازه به حرکت گروه سبزکه اعتصاب غذای کروبی یواش یواش داره تبدیل میشود به یک کابوس وحشتناک برای رژیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی August 17, 2017 05:39 PM

گزارش ارسالی ازتهران کاملا منطبق باحقیقت است بعدازظهرامروزدر خیابان پهلوی، موسوم به ولیعصر، حدفاصل پارک وی تا پارک ملت ( شاهنشاهی سابق) نیروهای لباس شخصی کاملا"مشهوداست درخیابانهای فرعی، وداخل پارک نیزنیروهای موتورسوارضد شورش انتظامی ولباس شخصی گمارده شده، وچهارچشمی مراقب اوضاعند نکته قابل توجه اینست که دونقطه حساس دراین حدفاصل واقعند که هرلحظه میتواند حادثه سازباشند ساختمان (تلویزیون) و بیمارستان قلب رجائی که کروبی درآن بستریست روی هم رفته تهران میتواندآبستن حوادث مهمی باشد مشابه آنچه که درسال 88 بوقوع پیوست، با یک تفاوت عمده واساسی اینکه درکاخ سفید دیگرآقای اوباما وجود ندارد که اگرمردم بخشم وخروش آیند، کاخ سفید مشغول لاسیدن با خامنه ای باشد وخامنه ای با پشتوانه کاخ سفید فرمان کشتارصادرکند این بار ترامپ است که صدای ملت ایران را شنیده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: