آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 18 مرداد ماه 1396 = 09-08 2017

یورش ماموران حکومتی به یک استخر مختلط

به گزارش تسنیم به نقل از اطلاعات سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان، سربازان گمنام سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان با همکاری نیروی انتظامی استان اصفهان روز گذشته با اخذ دستور مقام قضایی، طی عملیاتی اقدام به دستگیری 64 نفر از دختران و پسران نیمه عریان در استخر پارتی‌ در اطراف شهر اصفهان کردند.

دختران و پسران حاضر در این پارتی به‌صورت نیمه برهنه در مکانی مشخص حضور یافته و ضمن شرب خمر، اقدام به رقص و پای‌کوبی نموده بودند که با پیگیری و اشراف به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.

در این عملیات مقداری مشروبات الکلی از متهمان کشف و ضبط شد و پرونده این متهمان برای رسیدگی به مقام قضایی ارسال و در حال رسیدگی است.

عوامل این شبکه به منظور ترویج و اشاعه فساد و فحشا در فضای مجازی فیلم‌هایی از مراسم‌های استخرپارتی خود در شبکه‌های اجتماعی کرده بودند.



مهر August 9, 2017 05:56 PM

لعنت بر اين سربازان خونخوار گمنام ، كه اميدوارم با رهبر جنايتكار و إمامان كاذبشان گور به گور بشن هه هه

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان August 9, 2017 05:59 PM

بنظر من این سربازان امام زمان باید بروند تا کشکشان را بسایند! شما توجه داشته باشید که مزدوران اطلاعاتی با همکاری مشتی بسیجی کثیف و آدامفروش بدنبال کشف مکان، محاسره و اقدام به دستگیری عده ای دختروپسر اصفهانی بیگناه کرده اند که در یک پارتی استخر به قسط خوشگذرانی به دور هم جمع شده بودند! عجب عملیاتی! زررررشک هر چند روزی خواهد رسید که تمامی سربازان امام زمان حتی قادر نخواهند بود که از پس همین دخترو پسرهای اصفهانی و دیگر شهرهای میهن بر آیند و! آخر این مفتخورهای بی خاصیت فقط قادر هستند مزاحم عده ای از دخترو پسرهای مردم شوند! حال آنکه اختلاس و غارت مسئولین بلندپایه حکومتی، اعدام بیگناهان، زندان، شکنجه، گسترش اعتیاد در بین جوانان و نوجوان، خودکشی، کلیه فروشی، تن فروشی از نظر سربازان امام زمان برکات اسلام محسوب میشود!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Irani August 9, 2017 08:28 PM

اين سربازان غيور و گمنام امام زمان فقط زورشون رو به جوانهاى غير مسلح و خواستار زندگى عادى مثل همه مردم دنيا ميرسونن! اون امام زمان كه سربازاش اين عقبموندهاى مفتخور باشن، ببين خودش چه موجوديه؟؟؟!
حالا دلم از اين ميسوزه كه ميبينم وقتى يه چنتا از اين سربازاى امام در سوريه سرسون از تن كثيفشون جدا ميشه خيليها دلسوزى ميكنن! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: