آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 1 شهریور ماه 1396 = 23-08 2017

علم‌الهدی: می‌خواهند روحانیت را براندازند

نظام اسلامی بدون روحانیت نیست و نابود می شود

امام جمعه مشهد با بیان این که طلاب جوان در حوزه دغدغه نظام داشته باشند و در برابر صف آرایی دشمنان سکوت نکنند، گفت: پایگاه های نظامی بقیه الله در برابر شبیخون فرهنگی دشمنان نباید ساکت باشد.

علم الهدی با بیان این که امروز در بحران خاصی از زمان قرار داریم اما باید بتوانیم در برابر شبیخون فرهنگی و انواع و اقسام توطئه ها علیه رسول خدا (خامنه ای) مبارزه کنیم، خاطر نشان کرد: رسالت شما در راستای مقابله با توطئه دشمنان سنگین است و در راستای استمرار انقلابی ماندن حوزه های علمیه، حوزه باید بجوشد و آرامش نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این که طلاب جوان در حوزه دغدغه نظام داشته باشند و در برابر صف آرایی دشمنان سکوت نکنند، بیان کرد: پایگاه های نظامی بقیه الله الاعظم(ع) در برابر شبیخون فرهنگی دشمنان نباید ساکت باشد.

وی با بیان این که اساتید باید انقلابی باشند تا طلاب انقلابی و متدین تربیت شوند، یادآور شد: قصد همه امت های کفر و الحادی براندازی نظام اسلامی است و از سوی دیگر اخلاق مختص زهد و ورع بدون جنگ و جهاد ارزشی ندارد؛ چراکه امروز جریان های منافق قصد توطئه و نابودی روحانیت را دارند.

علم الهدی با بیان این که اگر روحانیت نابود شود بی شک آمریکا به راحتی با کشور تعامل می کند و دروازه های باز سبب می شود استکبار به مقاصد شومش در کشور دست پیدا کند، گفت: متاسفانه امروز حتی جریان های سیاسی متدین به این رسیدند که روحانیت را براندازند؛ در حالی که همه باید بدانند اگر نظام از روحانیت مجرد شد، همه چیز نیست و نابود می شود.



Tika August 24, 2017 09:08 PM

باید به این آخوند دجال گفت که جای آخوندها توی ته مستراح هست چون شما بیشتر از ان ارزش ندارید ،اینهم پاسخ تو که حتمن حرامزاده هم هستی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mohamad August 24, 2017 11:21 PM

به اميد خدا و يارى و همت مردم اين جرثومه فساد از صحنه جامعه حذف خواهد شد و آن وقت هر كس بر حسب اعتقادى كه دارد با دين و بى دين همگى با عشق و مهربانى در كنار هم و دست در دست هم زندگى و سازندكى خواهند كرد ديكر رياكارى نخواهد بود كه در بين مردم فتنه انگيزى كند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: