آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 17 شهریور ماه 1396 = 08-09 2017

کولبران بانه؛ وحشت و توحش رژیم + عکس

آرش صبحی


نیروهای ضد مردمی سپاه در درگیریهای سه شنبه ۱۴ شهریور ۹۶ در بانه سبعیت و دشمنی با ملت ایران را به اوج رساندند. با مقاومت و ایستادگی هموطنان دلاور کرد در بانه، جمهوری وحشت زده اسلامی و سرداران عاری از شرافت، و تهی از انسانیت، با کوهی از ضدیت با هموطنان مظلوم کردستان آنها را با گلوله های ساچمه ای هدف قرار میدهند. عکس مربوط به درگیریهای سه شنبه ۱۴ شهریور ۹۶ در بانه است. (فیلم زیر)

تجمع مردم سنندج در حمایت از کولبران به خشونت کشیده شد

مردم سنندج امروز در اعتراض به قتل دو کولبر کرد با شلیک مستقیم هنگ مرزی به خیابان‌ آمدند. به گزارش هرانا به نقل از بی بی سی، گروهی از اهالی سنندج در اعتراض به کشته شدن دو کولبر در شهرستان بانه تجمع کردند.

یک شاهد عینی به رسانه گفت: قرار بود امروز در میدان آزادی سنندج تجمع مسالمت آمیز در حمایت از کولبران برگزار شود اما ماموران با تجمع کنندگان برخورد کردند، پنج نفر بازداشت شدند و ماموران هر کسی را که عکس یا فیلم می‌گرفت، بازداشت می‌کردند.




www.youtube.com/watch?v=I0FRPWQXhLU

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



arzhang September 8, 2017 03:18 AM

مدتی هست در شهرسنندج حرکت انقلابی در راه هست و برای همین رژیم پاسدار رحیم صفوی را فرستاد سنندج که اوضاع را به حالت نرمال برگرداند و ایشان پس از یک سری حرفهای عوام فریبانه که من فرزند کردستانم و عاشق شما هستم و در زمان جنگ وقتی سنندج در دست مخالفان بود تنها ارزو من ازاد کردن سنندج بود تا مدرسها از نوع باز شود و مردم زندگی عادی داشته باشند که بعد از ۲۳ روز جنگ و کلی شهید دادن سنندج را ازاد کردیم ولی حالا توطئه جدیدی تو راه هست و کردستان عراق میخواهد جدا بشود و بعد برود دوست دشمن ما باشد که امیدوارم با هوشیاری مردم کرد منطقه توطئه با شکست مواجه شود حالا به دنبال من بیایید مسجد که من به شما طرفداران اخوندا طهران شام و پول مجانی بدهم چون به کمک شما احتیاج داریم که حرکت ضد رژیمی درسنندج را خفه کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


روزبه September 8, 2017 11:20 PM

چقدر حقه و فریب باید از این جدایی طلبان مخفی کرد یا از داعش های سری کردنشان شنید متاسفم برای ایران پرس و بقیه خبرگذاری های فارسی زبان که دل به دل جدایی طلبان و نوکران عربستان داده و فقط به خاطر اینکه ضد رژیم آخوندی هستن یعنی نابودی رژیم به قیمت نابودی ایران؟ هر دیزی خودش رو به چاه می اندازه که ضرر به صاحبش بزنه؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: