آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 23 شهریور ماه 1396 = 14-09 2017

فتنه؛ برنامه مفصلی برای چند ماه آینده دارند

به گزارش فارس، پاسدار حسین نجات جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران طی سخنانی در جمع مسئولان بسیج دانشجویی به تشریح موضوع حوادث سال 88 و اقدامات منتهی به حصر پرداخت.

وی گفت: حصر سران فتنه با درخواست رئیس قوه قضائیه در شورای عالی امنیت مطرح شد و رهبری در امور حصر دخالت نداشتند و ندارند.

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران اظهار داشت: ما معتقدیم که فتنه جنایات بزرگی را مرتکب شد، امنیت نظام را خدشه‌دار کرد و دشمنان خارجی ما را امیدوار نمود. به گفته حضرت آقا، فتنه 88 یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های ایجاد شده برای نظام بود که حتی از جنگ تحمیلی هم بالاتر است.

وی افزود: با اینهمه آنها در خانه خودشان اسکان داده شدند که یک طبقه کامل در اختیار آنها بود و در یک طبقه دیگرهم نیروهای امنیتی حضور دارند البته بعدها فرزندان و اعضای خانواده‌شان هم اجازه یافتند که با آنها دیدار کنند و خدمات پزشکی که به سران فتنه داده می‌شود به سران قوا داده نشده است. استخر و سونا رفتن‌شان بجا است، به شمال و اسب‌سواری و سرعین هم می‌روند.

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: از چند ماه قبل یک جریان سازمان‌دهی شده و یک کمیته‌ برای احیای جریان فتنه و ملتهب کردن فضای سیاسی کشور تشکیل شده که می‌خواهد جای متهم و مدعی را در موضوع فتنه عوض کند، و حالا می‌خواهند از موضع طلبکار، نظام را بدهکار نشان دهند. آنها برنامه مفصلی برای چند ماه آینده دارند.



arzhang September 14, 2017 05:22 AM

پاسدارحسین نجات این قاتل بی رحم که اکثر قتلهای معروف زمان رژیم آخوندا را مثل کوی دانشگاه تهران یا جنایت کهریزک وقتل رفسنجانی را به این پاسدار ربط ومطرح و تصمیم گیرنده میگند بوده اسم فامیلی اش زیبا نژاد بود ولی زود فهمید که در این رژیم اخوندا هرچقدرمسلمان نما باشی پول و مقام بیشتری میگیری پیشانی خودش را با پشت قاشق داغ میکرد که مجبور شد اسم فامیلی خودش راعوض کند چون دیگر زیبا معنی نداشت به اسم نجات (حسینی که رهبررا نجات میدهد) وحالا پدر سوخته دروغگو میگه علی خامنه ای رفته بود شمال مرخصی و در امور حصر دخالت نداشتند و ندارند و ما هم باور کنیم که مرغ منجمد هم بهش میخنده

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی September 14, 2017 10:29 AM

بخش اعظم سخنان سردار نجات سخنان یاوه و نخ نما شده ایست که ارزش پاسخگوئی هم ندارد اما این نکته جالب است که این سردار آدمکش که فاتحه هاشمی رفسنجانی را در استخر خواند، مدعی است که حضرت آقا در امور حصر هیچ دخالتی ندارند این سخن یک سخن ابلهانه است این سخن از بر وبنیاد یک حرف بی محتواست درنظام جمهوری اسلامی کیست که نداند هیچ یک از مقامات نظام ولائی بدون اجازه آقا آب که هیچ شاید برای توالت رفتن هم باید از آقا اجازه بگیرند در چنین شرایطی چگونه باید حرف سردار قاتل را باور کرد که خامنه ای در جریان حصر قرارنداشته قطعا" دستور حصر را خامنه ای صادرکرده وحالا چون سمبه دارد پر زور میشود این آقا دارد به مرادش حکم برائت از جرم میدهد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: