آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 31 شهریور ماه 1396 = 22-09 2017

دستگیری ۳۰ دختر و پسر در مهمانی در ورامین

خبرگزاری هرانا – فرمانده سپاه ناحیه ورامین از دستگیری ۳۰ دختر و پسر در یک مهمانی خصوصی در شهر ورامین خبر داد. امام جمعه موقت ورامین نیز در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر، نسبت به برپایی مهمانی های مختلط در شهر ورامین هشدار داده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مهر، سرهنگ داوود اصغری، اظهار داشت: “چهارشنبه شب، سربازان گمنام امام زمان از برپایی پارتی شبانه و مختلط در شهر ورامین آگاه شدند و بعد از کسب اطلاعات تکمیلی و شناسایی محل و کسب مجوز قضایی به محل که خانه ای در ورامین بود وارد شدند”.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین گفت: “در این پارتی مختلط، بیش از ۳۰ دختر و پسر دستگیر و مقادیری مشروبات الکی نیز از این محل کشف شد”.

وی ادامه داد: “متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی دستگیر مراجع قضایی شدند”.

لازم به اشاره است ورود به حریم خصوصی شهروندان و بازداشتهای جمعی آنان بعنوان مصادیق نقض حقوق بشر همواره مورد اعتراض مدافعان حقوق شهروندی بوده است.



fereshte September 23, 2017 10:30 AM

همین ورامینی ها نبودن که سال ۴۲ نهضت اسلامی به رهبری خمینی بپا کردند و اتوبوس آتش زدن؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایمان September 24, 2017 07:11 AM

مسولین جمهوری اسلامی میگن کوچه و خیابون خونتون نیست که هر جور دلتون میخواد لباس بپوشید یا هرکاری بکنید برید تو خونه هاتون هر کاری میخوایید بکنید! بعد اونوقت در خونه هامون هم حریم خصوصی نداریم یا میریزن تو مهمونی هامون یا میان آنتن های ماهواره ها رو جمع میکنند یا میرن سراغ یخچال خونه توش مشروب نباشه! اسلام دینیه که توش حریم خصوصی فقط یک شعار فریبنده ست! فکر نکنید این کارها رو فقط آخوندها میکنند از صدر اسلام همین بساط بوده تا به امروز! الذین و الذین روز به روز بدتر از این!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: