آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 4 آبان ماه 1396 = 26-10 2017

درخواست قطع دست یک دانشجوی دکتری

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از همشهری، یک دانشجوی مقطع دکتری که همراه ۲ نفر از دوستانش به ۷ خانه اعیانی در پایتخت دستبرد زده‌اند برای دومین بار در برابر حکم قطع دست قرار گرفته‌اند.

یکی از متهمان که پیش از دستگیری دانشجوی مقطع دکتری رشته معماری بود گفت: من فقط در ۲سرقت حضور داشتم. آن زمان با اینکه دانشجوی دکتری بودم اما وضعیت مالی خوبی نداشتم و مجبور شدم دست به سرقت بزنم. من در این سرقت‌ها وارد هیچ خانه‌ای نشدم و فقط جلوی در کشیک می‌دادم.


کیفرخواست قطع دست برای یک متهم دیگر

خبرگزاری هرانا – کیفرخواست قطع دست و تبعید برای جوانی که متهم به سرقت از چند منزل مسکونی است پس از گذشت تنها ۶٠ روز پیگیری قضایی صادر و برای رأی نهایی به محاکم کیفری ارسال شد.

مجازات قطع اعضای بدن یکی از غیرانسانی ترین مجازات ها در قوانین جزایی جمهوری اسلامی است که علیرغم اعتراض جامعه جهانی کماکان در کشور اجرا می شود.

جانیان حاکم دو هفته پیش نیز دست یک جوان 31 ساله دیگر ایرانی را در مشهد مقدس به اتهام سرقت قطع کردند.

دادستان مرکز خراسان رضوی از اجرای قطع دست درباره سارقی خبر داد که با همدستانش به گاوصندوق یک طلافروشی در مشهد دستبرد زده بود.

غلامعلی صادقی در گفتگو با روزنامه خراسان اظهار کرد: پس از آن که متهمان این پرونده در چندین جلسه محاکمه شدند و همه جوانب ماجرا دقیقا رسیدگی شد مقام قضایی رای خود را در این باره صادر کرد. قاضی صادقی گفت: براساس رای دادگاه ، «م- ن» که در زمان وقوع حادثه 25 ساله بود به قطع دست و برادر کوچک تر وی نیز که 22 ساله بود به تحمل 10 سال زندان، ردمال و 74 ضربه شلاق محکوم شدند اما آنان به رای صادر شده از سوی دادگاه اعتراض کردند که این پرونده با طی مراحل قانونی در دیوان عالی کشور نیز رسیدگی شد ولی در نهایت رای صادر شده به تایید قضات دیوان عالی رسید.

دادستان مشهد افزود: بلافاصله پس از فراهم شدن مقدمات اجرای حکم، «م- ن» (جوانی که به قطع ید محکوم شده بود) صبح پنج شنبه با حضور پزشکان، قضات اجرای احکام و دیگر مسئولان ذی‌ربط، در زندان مرکزی مشهد آماده اجرای حکم شد و بدین ترتیب، حدود الهی درباره یکی دیگر از سارقان به اجرا درآمد.

دادستان مرکز خراسان رضوی پس از اجرای حکم قطع دست این سارق که هم اکنون 31 سال سن دارد نیز گفت: افرادی که سودای چنین جرایمی در سر دارند، بدانند که دستگاه قضایی در اجرای حدود الهی هیچ گونه تاخیر و اغماضی نخواهد کرد چرا که اجرای این حدود موجب احساس آرامش و امنیت در دل‌های باورمندان به عدالت می شود و زمینه ساز «امنیت» در جامعه خواهد بود.

فیلم زیر: جمهوری اسلامی یکی از فاسد ترین حکومتهای دنیا است، در تاریخ ایران تا کنون چنین فساد گسترده ای سابقه نداشته است.




www.youtube.com/watch?v=-ERd00FFzxY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردلان October 14, 2017 11:31 AM

آمرین و مجریان احکام اهریمنی اسلامی بدانند که روزی فراخواهد رسید که باید تاوان جنایات خود را در بالای چوبه های دارمکافات توسط همین جوانان آسیب دیده خواهند پرداخت! پاینده باد ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی October 14, 2017 04:56 PM

پزشک ساندیس خور بوده چون اگر بسیجی نبوده هرگز هیچ پزشکی حاضر نیست که در چنین مراسمی که در آن دست سالم یک انسان را قطع کنند شرکت داشته باشد ولی متأسفانه علم الهدی و دامادش در مشهد حکومت ارباب رعیتی برای خود و خانواده خود تهیه کرده اند و حاکم منطقه خراسان همین علم الهدی است و مردم مشهد و شهرهای تحت سلطه اش را با زور اسلحه، قطع دست و پا، کور کردن چشم، و پرتاب از بلندی، قطع کردن کنسرتها و موسیقی، اسید پاشی، اعدام کودکان، و امثالهم حکمرانی میکند بجای آنکه دست علم الهدی و دامادش از خراسان قطع شود این علم الهدی است که دست مردم مشهد را قطع میکند و در مشهد سرکوب مردم به حدی است که در شهر هیچکس جرأت مقابله با این افسارگسیخته نادان را ندارد و امیدورایم که به زودی در مشهد هم حرکتهای مردمی بر علیه حکومت علم الهدی را هم داشته باشیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira October 25, 2017 11:40 PM

سر علی گدا را بزنید بر سر نیزه
دست تمامی لاریجانی ها را قطع کنید
به جای روباه در باغ های وحش ایران
دختران لاریجانی را حبس کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار October 26, 2017 11:23 AM

دست دانشجو آن هم دانشجوی مقطع دکتری را قطع می‌‌کنند اما دست آخوند دزد را باز می‌‌گذارند که بیشتر بدزدد و دارائی این ملت را غارت کند * چه انقلابی‌ کردند و چه حکومتی ساختند * مایه ننگ‌ ایرانی‌ که هیچ مایه ننگ‌ بشریت است * باید به آنهائی که هنوز خفته اند گفت بچسبید دو دستی‌ هم بچسبید و بروید رای هم بدهید که مبادا یک حکومت ملی‌ بر سر کار بیاید و زندگی‌ شما بهتر و آبرومند و امن و انسانی‌ شود *

ما ایرانیان خودمان را عقل کل می‌‌دانیم اما من یکی‌ باید اعتراف کنم که از روز اول نه از این انقلاب کذایی سر در آوردم، نه از این حکومت دیوانگان سر در آوردم و نه از این ملت و سی‌ هشت سال تحمل کردن این حکومت چیزی سر در آوردم * یا من خنگ هستم یا آنهائی که این حکومت را تحمل می‌‌کنند * حتما من خنگ هستم چون نمی‌‌شود گفت یک ملت هشتاد میلیونی خنگ و بی‌ غیرت هستند *

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار October 26, 2017 12:15 PM

یکی‌ به من گفت بابا زندگی‌ خودت را بکن و انقدر اعصابت را خراب نکن دنیا دو روز است* به او گفتم بینوا زندگی‌ من تو هستی‌ و این حال و روز زار ی که با بی‌ تفاوتی‌ برای خودت و کشور ما ساختی *

گفتم آری دنیا دو روز است اما نمی‌‌خواهم فردا که از فرزندانم پرسیدند پدرت که بود سرشان را پایین بیاندازند و با خودشان فکر کنند پدر ما همان بی‌ غیرتی بود که در زمان این همه ظلم صدایش در نیامد * اگر همه بگویند به ما چه نتیجه تا هزار سال دیگر هم همین خواهد بود که می‌‌بینیم *

گفتم اتفاقا در همین زندگی‌ دو روزه است که مرگ بهتر از آن است که مانند مرده متحرک راه بروم و یک مشت آخوند بی‌ سر و ته تو سر این ملت بیگناه بزنند و صدایم در نیاید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem October 26, 2017 10:51 PM

این پزشکان از همان سهمیه ها وارد دانشگاه شدن مگر پزشک سهمیه بهتر از این میشه یک پزشک اما ممکن نیست حتی عمدا باعس نقص عضو کسی شود چه رسد به اینکه عضو کسی را قطع کند من که فکر نمیکنم حتی پزشک ساندیس خور هم دست به چنین کاری بزند از چاقو کشان ولایت کافیست مقداری داروی بیحسی به متهم بیچاره بزنن راحت هر بلای بخواهند سر بیچاره میاورن نیاز به پزشک نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: