آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 23 مهر ماه 1396 = 15-10 2017

کشف ۱۰۰ هزار ویزای جعلی عراق

به گزارش ایلنا، رئیس پلیس پایتخت با اعلام این خبر اظهار داشت: نیروهای اطلاعاتی‌پلیس پایتخت در آستانه مراسم اربعین حسینی در اقدامی عملیاتی ضمن انهدام باند بزرگ جعل ویزا و دستگیری اعضای آن، ۱۰۰ هزار ویزای جعلی از این باند کشف کردند.

رحیمی افزود: عوامل اطلاعاتی پلیس پایتخت در اقدامی غافلگیرانه موفق به شناسایی و دستگیری ۶ عضو این باند جعل اسناد دولتی و ویزای عتبات عالیات شدند.

وی گفت: در سال‌های گذشته شاهد بودیم که تعدادی جاعل اسناد دولتی با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی (ع) و سفر مردم به عتبات عالیات با سوء استفاده از موقعیت ایجاد شده اقدام به جعل و فروش ویزای جعلی کشور عراق می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه با پایش‌های تخصصی صورت گرفته و پیگیری‌های انجام شده همکاران ما موفق به شناسایی و دستگیری یک باند جاعل شدند، افزود: در این عملیات باند ۶ نفره جاعل که اقدام به چاپ و فروش ویزای جعلی کشور عراق می‌کردند دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گفته وی، در این زمینه ۲ چاپخانه به عنوان محل چاپ ویزاهای جعلی نیز پلمپ شد.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید براینکه هموطنان برای دریافت ویزا می بایست به مراکز رسمی و معتبر مراجعه کنند، افزود: فروش اینگونه ویزاهای جعلی می تواند آثار نامطلوبی در روند سفر زائران به عتبات عالیات داشته باشد و چه بسا به دستگیری زائران منجر شود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: