آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 2 آذر ماه 1396 = 23-11 2017

اختلاس گر میلیاردی به کشور اروپايی گریخت


رئیس کمیته تحقیق‌و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه این هیئت گزارش خود را از این تحقیق‌و‌تفحص به هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات پارلمان ارائه کرده است، گفت: بررسی‌های نهایی بر روی این گزارش در کمیسیون انجام و سپس برای قرائت در صحن علنی پارلمان به هیئت‌رئیسه مجلس تقدیم می‌شود.

به گزارش تسنیم، وی درباره برخی اخبار مبنی بر اینکه فردی از متهمان اصلی پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان است با 500 میلیارد تومان از کشور فرار کرده است، گفت: این فرد هم اکنون در کشور آلمان است.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این فرد اخیراً با بنده تماس داشته است، افزود: با وکیل وی نیز جلسه‌ای را داشته‌ایم ضمن اینکه وی مکاتباتی با قوه قضائیه داشته است.

کوچکی‌نژاد اظهار داشت: در تحقیقاتی که انجام شده حدود 40 نفر در تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان نقش داشته اند.



arzhang November 23, 2017 01:13 PM

ما همیشه میدونستیم علی خامنه ای دزد بزرگ در تاریخ ایران و دنیا هست ولی گزارش اخیر ثروت ۹۵ بیلیون دلاری خامنه ای در تلگرام این خبر را بگوش همه ایرانیان رسانده که نتیجه ان شدت دزد بازار (اخوند گدا بیلیونر شده من چرا نشوم) و فرار از ایران با پول دزدی از خبرهایی هست که ما ازین ببعد هر روزخواهیم شنید و اینده ایران بین پولهای دزدی و فرستادن پول به سوریه و لبنان و یمن ما شاهد گسترش فقرافزایش قیمتها افزایش بیکاری و حاشیه نشینها را خواهیم بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش-صبحی November 23, 2017 02:38 PM

آیا زمان آن نرسیده است که نظرات مردم با صراحت وشفافیت درمورداین دزدیهای بزرگ وحمایتهائی که ازدزدان میشود با صراحت بیان شود؟؟ آیا بازهم قوه قضائیه میخواهداعتراض به دزدیهای کلان، دست درازی بخزانه مملکت، وبه یغما بردن ثروتهای ملی توسط یک مشت عناصروابسته به حاکمیت رااقدام علیه امنیت، تشویش افکارعمومی، وتبانی بقصد برهم زدن امنیت کشورو تلقی نماید؟ چگونه میتوان تصورنمود که دزدان بزرگ با اختلاسهای چندهزارمیلیاردی بهمین سادگی ازچنگال عدالت، ونهادهای امنیتی ونظارتی بگریزند، وسارقین آفتابه دزدکه ازروی بدبختی وناچاری وگرسنگی دست بسرقت میزنند بلافاصله دستگیر وزندانی وحکم قطع عضومیگیرند؟؟ کجای کارایراددارد که برای دزدان بزرگ امکان فرارفراهم میشود، تا درآنسوی مرزها درقمارخانه ها وکازینوها بامال ملت خوش بگذرانند وبه ریش ملت بخندند؟! اینها بکجاها وصلند؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: