آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 23 آذر ماه 1396 = 14-12 2017

موضع ترامپ؛ لابی شکست خورده رژیم در شوک

به گزارش فارس، یک رسانه آمریکایی یادداشتی درباره لابی‌های گسترده ایرانیان در دولت و کنگره آمریکا منتشر کرده است.

در ابتدای گزارش المانیتور، بر تغییر چشمگیر مواضع رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در قیاس با رئیس‌جمهور سابق این کشور در رابطه با حکومت ایران تاکید شده است.

در همین رابطه، رئیس «شورای ملی ایرانیان آمریکا» (نایاک) که در پایتخت آمریکا مستقر است، اظهارنظر کرده است؛ شورایی که خود را سازمان غیرانتفاعی می‌داند که در جهت حمایت از حقوق سیاسی ایرانیانِ آمریکا در چارچوب قوانین در آمریکا تشکیل شد.

«تریتا پارسی» رئیس این شورا به المانیتور گفت: «یک حس شوک وجود دارد. ادبیات او (دونالد ترامپ) درباره (رژیم) ایران و اولین سفرش خارجی‌اش (در مقام رئیس‌جمهور آمریکا) به عربستان سعودی همه اینها، مسیری را نشان می‌دهد که درگیری و تقابل را بسیار محتمل‌تر می‌کند».



آرش-صبحی December 14, 2017 03:46 PM

بدونه کمترین شک و شبهه، وبدون هیچ اگر وامائی، همه لابیست های جمهوری اسلامی باید بر این حقیقت تاریخی وقوف داشته باشند که در فردای سرنگونی نظام ولایت فقیه با هر شکل شمایلی، واستقرار یک نظام مردم سالار ودمکراتیک باید برای مجموعه خیانتهای خودشان پاسخگو باشند مسئله مراعات حقوق بشرکه در ایران پسا جمهوری اسلامی یک اصل اساسی در قانون اساسی کشور خواهد بود بجای خود باقی، اما افرادی چون تیریتا پارسی وهمکگاران ریز ودرشت او باید بدانند که بعنوان خائین بزرگ بملت ایران وکمک به ادامه حیات جمهوری اسلامی شریک جرم این نظام در همه جنایات وخیانتها ودزدیها خواهند بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام December 15, 2017 12:26 AM

همه پایوران رژیم در خارج از کشور در فردای آزادی ایران دستگیر و محاکمه خواهند شد و پلیس بین الملل هم در انتقال این عناصر تروریست به خاک ایران همکاری کامل را خواهد داشت تا به مجازات اعمال ننگین خود برسند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: